Skocz do zawarto┼Ťci
Szukaj w
  • Wi─Öcej opcji...
Znajd┼║ wyniki, kt├│re zawieraj─ů...
Szukaj wynik├│w w...
Zaloguj si─Ö, aby obserwowa─ç  
Niburdiama

Kitek odszedl

Polecane posty

­čśĽ

Wyprowadzi┼é si─Ö z okolicy, widzialam jak na Jego miejsce wprowadza┼é si─Ö inny sasiad ­čśĽ

┬á­čśą

Edytowano przez Niburdiama

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

Aha, to wszystko jasne. Kitek to nie by┼é ┼╝aden tw├│j ch┼éopak tylko s─ůsiad. Zacz─Ö┼éa┼Ť go stalkowa─ç, wyobra┼╝a─ç sobie ┼╝e jeste┼Ťcie par─ů, i nie wytrzyma┼é ci┼Ťnienia i sie wyprowadzi┼é The end. Napisy.

  • Thanks 1

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
7 minut temu, Niburdiama napisał:

­čśĽ

Wyprowadzi┼é si─Ö z okolicy, widzialam jak na Jego miejsce wprowadza┼é si─Ö inny sasiad ­čśĽ

┬á­čśą

Nie strasz.Czemu to robisz? 

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
Przed chwil─ů, malinka 123 napisa┼é:

Nie strasz.Czemu to robisz? 

Naprawde sie wyprowadzil do domku pi─Öknego i nie zobacz─Ö Go ju┼╝ wiecej ­čśĽ

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
2 minuty temu, Niburdiama napisał:

Po prostu wyprowadzil sie, a m├│j m─ů┼╝ ucieszyl ­čśĽ

Ja chce by był blisko mnie.

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
Przed chwil─ů, Niburdiama napisa┼é:

Naprawde sie wyprowadzil do domku pi─Öknego i nie zobacz─Ö Go ju┼╝ wiecej ­čśĽ

Przestań,  bo pojde

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
Przed chwil─ů, malinka 123 napisa┼é:

Przestań,  bo pojde

Raczej Go nie zobaczę, bo niby kiedy? 

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
2 minuty temu, agent of Asgard napisał:

A 2 mce temu by┼éa┼Ť zar─Öczona z Kitkiem?

Ale nie zostawię meza to i pierscionek niepotrzebny. 

Edytowano przez Niburdiama

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
3 minuty temu, samiec_mewy_srebrzystej napisał:

Cze┼Ť─ç bocie! Tym razem normalnie brawa: wykroi┼éa┼Ť w─ůtek nawet jak na Ciebie niesamowity ­čÖé

Czesc. To juz koniec kitkuhistorii. ­čśĽ

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

Zapytam czysto retorycznie: kt├│ra to ju┼╝ ods┼éona tej telenoweli? ­čśë

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
1 minutę temu, Niburdiama napisał:

Czesc. To juz koniec kitkuhistorii. ­čśĽ

Nie obiecuj, nie obiecuj... 

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
8 minut temu, agent of Asgard napisał:

A 2 mce temu by┼éa┼Ť zar─Öczona z Kitkiem?

2 tygodnie temu "była"

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
Przed chwil─ů, Doktor Siurek napisa┼é:

Zapytam czysto retorycznie: kt├│ra to ju┼╝ ods┼éona tej telenoweli? ­čśë

Powiedzia┼ébym ┼╝e mniej wi─Öcej idzie ┼éeb w ┼éeb z "Klanem", ale nie dam g┼éowy ┼╝e nie jest bli┼╝ej "Mody na sukces"┬á­čśŤ

  • Haha 1

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
1 minutę temu, samiec_mewy_srebrzystej napisał:

Powiedzia┼ébym ┼╝e mniej wi─Öcej idzie ┼éeb w ┼éeb z "Klanem", ale nie dam g┼éowy ┼╝e nie jest bli┼╝ej "Mody na sukces"┬á­čśŤ

Nie chce byc zlym prorokiem ale oto rozpoczyna sie saga o wyimaginowanym m─Ö┼╝u

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
3 minuty temu, Doktor Siurek napisał:

Nie obiecuj, nie obiecuj... 

Jak si─Ö wyprowadzil to juz raczej nie wprowadzi sie na nowo ­čśĽ

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

B─Ödzie mi smutno bez Kitka ­čśĽ r├│┼╝y kitkowych, kawki i rozmow ­čśĽ

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
8 minut temu, Niburdiama napisał:

Jak si─Ö wyprowadzil to juz raczej nie wprowadzi sie na nowo ­čśĽ

Tego nie wiesz. Wszystko zale┼╝y od re┼╝ysera!

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
4 minuty temu, irukangi napisał:

Tego nie wiesz. Wszystko zale┼╝y od re┼╝ysera!

Nagle przyszedl i powiedzia┼é, ┼╝e b─Ödzie pracowal zdalnie tylko i ze chce zamieszka─ç w domku z ogrodem, w kt├│rym zasadzi melony oraz og├│rki i ze juz nie chce mieszka─ç w mie┼Ťcie, a poza tym widzi, ┼╝e nie chce byc z Nim i ze nie wykonuje ciep┼éych gest├│w do Niego,a jak chcial wyjsc ze mna na spacer to nie chcia┼éam i ze musi si─Ö odci─ů─ç od tego wszystkiego, zmieni─ç otoczenie ­čśĽ┬á

Edytowano przez Niburdiama

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

Nie mam bend┼╝aminow co Kitek ­čśĽ dlatego Kitek znajdzie Pania z bend┼╝aminami. A ja sobie posiedz─Ö z m─Ö┼╝em i tak b─Ödzie najlepiej dla Nas wszystkich. ­čśĽ

Edytowano przez Niburdiama

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

Sorki bo ja nie jestem na bie┼╝─ůco i troch─Ö si─Ö gubi─Ö. Kitek ci znowu odszed┼é ale teraz tak bardziej bo si─Ö gdzie┼Ť przeprowadzi┼é, dobrze to zrozumia┼éem?

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
6 minut temu, Misiowie puszy┼Ťci napisa┼é:

Sorki bo ja nie jestem na bie┼╝─ůco i troch─Ö si─Ö gubi─Ö. Kitek ci znowu odszed┼é ale teraz tak bardziej bo si─Ö gdzie┼Ť przeprowadzi┼é, dobrze to zrozumia┼éem?

Rozwód nie jest taki prosty. Jak jedna osoba chce, a druga nie to chce z orzeczeniem o winie i zeby druga osoba została z niczym. A nie ma bendzaminow co Kitek, a On ma swietlana kariere, więc to jest w Jego dobrym interesie, poniewaz nie jestem dobra partia dla Niego. Spotka Pania bendzaminowa i będzie happy. A ze mna jaki moglby mieć los. Po co mu zbiedniala Pani niebendzaminowa. To nie ma sensu.

Teraz to juz po wszystkim. 

Edytowano przez Niburdiama

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
1 minutę temu, Niburdiama napisał:

Rozwód nie jest taki prosty. Jak jedna osoba chce, a druga nie to chce z orzeczeniem o winie i zeby druga osoba została z niczym. A nie ma bendzaminow co Kitek, a On ma swietlana kariere, więc to jest w Jego dobrym interesie, poniewaz nie jestem dobra partia dla Niego. 

Troch─Ö mi to wyja┼Ťni┼éo o co biega ­čśü

  • Haha 2

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach
Przed chwil─ů, Danger napisa┼é:

It's all about the Benjamins.

Unfortunately. If the reason is vague, the true is uncomfortable.

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

Szkoda, ze nie poznali┼Ťmy si─Ö w 2010. Wtedy mogloby byc inaczej.┬á

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

Ale wlasciwie nie stało się nic, zupełnie nic. 

Potrafi zyc beze mnie w domku i poradzi sobie calkiem pieknie, b─Ödzie ┼╝y┼é pieknie i uroczo, zreszt─ů i tak sp─Ödzamy czas poza domem, a On na innych kontynentach, wiec to nie mog┼éo si─Ö uda─ç. Co za roznica, tak czy owak byliby┼Ťmy sami, tylko z kims.┬á

Udost─Öpnij ten post


Link to postu
Udost─Öpnij na innych stronach

B─ůd┼║ aktywny! Zaloguj si─Ö lub utw├│rz konto

Tylko zarejestrowani u┼╝ytkownicy mog─ů komentowa─ç zawarto┼Ť─ç tej strony

Utw├│rz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj si─Ö

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj si─Ö
Zaloguj si─Ö, aby obserwowa─ç  

×