Tomar17 0 Napisano Grudzień 16, 2022 Witam Razem z żoną dzwoniliśmy zeby umówić się na wizytę u dentysty z małym dzieckiem z bolącym zębem. Podczas rejestracji spytaliśmy się czy przyjmują na NFZ i Pani z rejestracji powiedziała, że tak. Umówiliśmy wizytę, przyjechaliśmy, pani zrobiła dziecku kartę pacjenta i dentystka przyjęła dziecko. Wywierciła w zębie dziurę i wstawiła tam lekarstwo. Skończyła wizytę i na koniec powiedziała, że należy się 150 zł. Nie byliśmy na to przygotowani i nie daliśmy radę za to zapłacić. Czy coś nam za to grozi jezeli nie zapłacimy? Gdy umawialiśmy wizytę pytaliśmy się czy przyjmują na NFZ. Proszę mi pomóc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nailnah 0 Napisano Grudzień 24, 2022 Miałam podobnie. Też umówiłam się na wizytę z NFZ-u na konsultację i myślałam, że to bez kosztów. Po zakończeniu przeglądu podziękowałam i chciałam opuścić gabinet a dentystka mówi do mnie, że mam poczekać, bo jeszcze powinnam opłacić wizytę. Ja na to, że rejestrowałam się w ramach NFZ, a ona że konsultacja protetyczna jest odpłatna i kosztuje 150 zł. Tyle, że wcześniej nie poinformowała mnie o tym, ja zresztą na taką wizytę nie przyszłam. A potem w rejestracji przy opłacie jak się okazało na paragonie wpisane było tylko leczenie stomatologiczne. Tak więc jawne oszustwo! Pieniądze poszły do jej kieszeni. Nie mają odrobiny honoru ci dentyści. Nie martw się. Napisz, albo zadzwoń do Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie to udzieli Ci nieodpłatnie odpowiedzi. Też rozmawiałam z konsultantką z tej infolinii. Przemiła, kompetentna osoba. Oto bezpłatny numer telefonu: 800 190 590 Możesz też o tym fakcie poinformować Okręgową Izbę Lekarską właściwą dla Twojego miejsca zamieszkania. Namiary znajdziesz na stronie internetowej. Powodzenia! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach