Refinier 1 Napisano Październik 29, 2024 Witajcie, Mam dziwna historię (choć podejrzewam że ktoś na pewno się z czymś takim spotkał) i chciałem prosić o opinie co byście zrobili. Zamówiłem kanapę z pewnego sklepu z dostawą do domu. Zapłacone i czekam. Śledzę gdzie jest na stronie spedycji i spoko, po czym okazuje się że została dostarczona w zupełnie innym mieście niż to w którym miała być. Wyjaśniam ze sklepem że może to był link do innej paczki, albo cokolwiek takiego. Finał jest taki że zgubili tę kanapę i oni mi zwracają kasę i jeśli chcę to mogę zamówić jeszcze raz po tej samej cenie (była wtedy spora promka). Wymiana paru mniej lub bardziej dosadnych maili i sytuacja jest "zakończona". Kasa na koncie i szukam sobie innej kanapy. Następnego dnia bez żadnego uprzedzenia ani nic przyjeżdża kurier z moją kanapą i wnosimy ją do mieszkania. Obecnie jestem na wyjeździe i średnio mam możliwość kontaktować się ze sklepem. Oni też się nie kontaktują więc podejrzewam że nie wiedzą że ją dostałem. Co byście zrobili na moim miejscu, a może mieliście taką sytuację? 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
po porostu Ania 0 Napisano Listopad 2, 2024 Witam .... faktycznie niezbyt przyjemna atmosfera zakupowa że tak powiem , ja na Pana miejscu mimo wszystko zadzwoniłabym do sklepu , poprosiła o kierownika o wyjaśnienie ,,, bo juz pogubiłam sie a na sam koniec rozmowy podziękowała za za miła rozmowę dodając ze już nigdy nie będę robić zakupów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
myszsza 1 Napisano Listopad 4, 2024 miałam podobną akcję, sklep odpuścił sprawę gdyż oni dostali zwrot z ubezpieczenia paczki, firma kurierska i tak nie miała co zrobić z łóżkiem wiec trafiło do mnie, mimo wszystko lepiej przy takim gabarycie i wartości być fair i poinformować wszystkie strony o stanie sprawy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach