Fifofa 31 Napisano poniedziałek o 18:59 (edytowany) Nie ogarniają ludzie głosowali przeciw, nie nie za. Edytowano poniedziałek o 18:59 przez Fifofa 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fifofa 31 Napisano poniedziałek o 19:01 Pełna wersja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
apeluję 10 Napisano wtorek o 12:45 Polska pod rządami Tuska dwa dni po wyborach: hejter, który brał pieniądze od @Platforma_org i spółek skarbu państwa zlikwidował konto. @KPRM_CIR i @MAPGOVPL kryją i unikają odpowiedzi na temat innego hejtera, który atakował koalicjantów KO z Lewicy i od Hołowni. @KPRM_CIR i @MAPGOVPL ukrywają informacje na temat powiązań Roberta Kropiwnickiego. Prokuratura ukrywa i utajnia dokumenty dotyczące Romana Giertycha i jego roli w aferze Polnord. ludzie z fundacji spółek skarbu państwa ukrywają, komu rozdają pieniądze (zasłaniają się przy tym konstytucją ). spółki skarbu państwa ukrywają, ile wydały na imprezę z okazji tysiąclecia koronacji Bolesława Chrobrego. fundacja @ODFoundation , która dostała właśnie 700 tys. zł od @PolskiSenat , unika odpowiedzi na pytania dotyczące jej powiązań z fabrykami hejtu i działań lobbistycznych na rzecz firm konkurujących z państwowymi podmiotami. @CYFRA_GOV_PL wycwaniło się i zamiast udostępnić raport @NASK_pl na temat ingerencji w wybory, powołuje się na kruczki prawne, żeby Polacy tego raportu nie zobaczyli. A pracownicy @TVP nadal nie patrzą władzy na ręce, tylko puszczają w obieg fejk newsy dotyczące swoich politycznych przeciwników. Patrząc na to wszystko, Rafał Trzaskowski naprawdę odniósł duży sukces, że tylu Polaków na niego zagłosowało. Szymon Jadczak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
apeluję 10 Napisano wtorek o 14:41 Raport OBWE w części o kampanii w internecie jest miażdżący. Dla Koalicji Obywatelskiej musi oznaczać kłopoty. W części o finansowaniu kampanii wypunktowane są: Akcja Demokracja opłaciła 600 cyfrowych billboardów oraz opublikowała trzy reklamy internetowe, w tym na platformach Meta i Google. Komitet Obrony Demokracji ogłosił, że wynajął pociąg oraz zorganizował transport autobusowy w celu przewiezienia uczestników z Katowic do Warszawy na marsz poparcia dla Rafała Trzaskowskiego, który odbył się 25 maja. Firma Fat Frogs Media opłaciła reklamy w Google na łączną kwotę 131 000 PLN. Nieformalna grupa Spontaniczny Sztab Obywatelski sfinansowała i umieściła billboardy oraz banery przedstawiające Rafała Trzaskowskiego w pozytywnym, a Karola Nawrockiego w negatywnym świetle. Wiesz Jak Nie Jest zapłaciło 321 484 zł za 104 reklamy, Stół Dorosłych – 165 958 zł za 32 reklamy, konto na Facebooku „Wybierzmy Przyszłość” zapłaciło 220 000 zł w okresie od 18 do 24 maja, a łącznie 804 000 zł od 24 kwietnia do 28 maja. "Wbrew standardom międzynarodowym oraz wcześniejszym zaleceniom ODIHR, przepisy prawa nie regulują prowadzenia kampanii przez podmioty trzecie" "Kilka takich podmiotów trzecich, w tym organizacje społeczeństwa obywatelskiego prowadzące obserwację wyborów oraz działania mobilizujące wyborców, prowadziło– również w Internecie – kampanie wspierającą Rafała Trzaskowskiego, ponosząc przy tym znaczne wydatki" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach