manekin 45 Napisano 29 Sierpień A nic się nie dzieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamucha 21 Napisano 29 Sierpień A co ty do szkoły wracasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Doctor Evil 15 Napisano 29 Sierpień Ja wracam do uk a tam sauna i jacuzzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamucha 21 Napisano 29 Sierpień A zima w namiocie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
manekin 45 Napisano 29 Sierpień 4 minuty temu, Mamucha napisał: A co ty do szkoły wracasz Nie, ale myślami jestem z uczniami i szkoda mi ich. Ale jēbło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Doctor Evil 15 Napisano 29 Sierpień U mamy też, ale fajnie bylo, jak raz napadalo sniegu, caly las bialy, a ja sam na odludziu xd. Cisza i spokoj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamucha 21 Napisano 29 Sierpień Przed chwilą, manekin napisał: Nie, ale myślami jestem z uczniami i szkoda mi ich. Ale jēbło Niech cierpią jak ja kiedys Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kocia patola 6 Napisano 29 Sierpień Przed chwilą, Mamucha napisał: Niech cierpią jak ja kiedys haha gnębili cię w szkole Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamucha 21 Napisano 29 Sierpień 1 minutę temu, kocia patola napisał: haha gnębili cię w szkole Chyba nie kumasz krasnal Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
manekin 45 Napisano 29 Sierpień Powoli mnie lepie depresja wrześniowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mamucha 21 Napisano 29 Sierpień Sami się nakrecacie a czas nie istnieje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Doctor Evil 15 Napisano 29 Sierpień Ja sie ostatnio nacieszylem sloncem i zimny browarek mm fajnie bylo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach