Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aga28

nadżerka

Polecane posty

Gość aga28

wiem, że już było kilka topików na ten temat ale mam bardzo ważne pytanie... czy są wśród was kobiety, które miały usuwaną nadżerkę przed pierwszym porodem? i jaki to miało wpływ na możliwość zajścia w ciążę? u mnie sprawa wygląda tak- mam II cytologię i moja lekarka twierdzi, że trzeba czekać, skoro jeszcze nie rodziłam (a mam nadzieję, że kiedyś będę)... z drugiej stony- mam tę nadżekę już 11 lat, niby co roku robię cytologię i jestem pod opieką lekarza, ale boję się, że takie czekanie do niczego dobrego nie doprowadzi... koleżanka radziła mi, żeby pójść prywatnie i ewentualnie poddać się zabiegowi... mam mentlik w glowie... czy któraś z was miała usuwaną nadżerkę przed pierwszą ciążą? proszę o odpowiedzi- dla mnie to naprawdę ważne... i jakiego typu zabieg polecacie? z góry dziękuję za wszystkie rady...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość odświeżam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja miałam
usuwana nadzerke przed pierwszym porodem-jeszcze nie mam dzieci wiec nie wiem jak to wplynie na porod, usuwalam ja laserem-nic nie boli, trwa to ok. 1 minuty-pozniej byly tylko takie wodniste upławy-przez jakies 2 tyg-ale to normalne po takim zabiegu. Uwazam ze nie ma co chodowac sobie nadzereki-przeciez jakby nie bylo to jest cos nienormlanego w organizmie i trzeba to leczyc a nie czekac az porobi sie z tego cos gorszego. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaawa