Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość belferka.

Do nauczycielek, które rodziły.

Polecane posty

Gość belferka.

Dziewczyny pewnie się orientujecie, w którym miesiącu najkorzystniej jest urodzić dziecko, tak by urlop macierzyński został przedłużony dodatkowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specyzuj jak to przedłużony dodatkowo?? o co przedłużony ? jestem nauczycielką, mam 21-miesieczna córeczkę i swego czasu byłam na macierzyńskim ale nikt mi niczego dodatkowo nie przedłużał ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość belferka.
Na jednym z topikow przeczytałam, że dziewczyna miała macierzyński w czasie całych wakacji i w związku z tym miała przedłużony o ponad 50 dni. Moja koleżanka rodziła we wrześniu i zawczasu wzięła sobie na okres wakacji zwolnienie lekarskie by potem dostać dodatkowe dni za niewykorzystany urlop. Ja swoje pierwsze dziecko rodziłam po pierwszym roku pracy 9 lat temu w sierpniu i nikt mi nie poradził by wziąć takie zwolnienie, więc teraz wolę zawczasu się zorientować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja urodziłam w kwietniu. Macierzyński skończył mi się 2 sierpnia, czyli zabrał mi urlop wypoczynkowy. No i ten urlop wykorzystuje teraz, wracam do pracy w październiku, a reszte urlopu ktora mi zostala do wykorzystania odłożę sobie na później.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość belferka.
Wiem, że przysługuje nam 8 tygodni urlopu. Wydaje mi się, że gdybym w czasie ferii zimowych (tylko ferii) była na zwolnieniu i urodziła w czerwcu, to po macierzyńskim dostałabym dodatkowo jeszcze 8 tygodni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach