Odpowiedz na ten temat

Dziewczyny gdzie kupić tanie, fajne i dobre jakościowo spodnie skórzane?

  • gość 2017.09.02 [11:34]
    Prosze o odpowiedzi osoby ktore naprawde takie kupily i moga poradzic z wlasnego doswiadczenia!
  • gość 2017.09.02 [18:42]
    nie cofaj się do lat 90-tych mamy XXI wiek chcesz chodzić w skórzanych spodniach teraz zastanów się nad tym co piszesz
  • gość 2017.09.03 [08:11]
    Trzeba oszczędzać ci/pę i nie chodzić w takich spodniach.
  • paulinkaa67 2017.09.05 [13:53]
    .
    edytowano 2017.09.05 [13:54]
  • gość 2017.09.13 [11:47]
    Polecałabym tutaj zerknąć, bo można znaleźć prawdziwe perełki https://modile.pl/moda-damska/spodnie-damskie / no i na 100% takie skórzane spodnie są teraz modne!
  • gość 2017.09.18 [14:31]
    skóra jest zawsze modna od epoki kamienia łupanego po dzien dzisiejszy!
    spodnie skórzane sa bardzo sexi i wrecz idealne dla kazdej kobiety!
    nie tylko w latach 90-tych al;e i dzisiejszych - kupujcie skóre i ekoskóre oczko.gif
  • gość 2017.09.21 [17:24]
    masz racje namawiaj mlode kobiety do noszenia skóry niech prowokuja a najlepiej w nocy taka prowokacja moze sie skonczyc dla niektórych zle takze nie wiem czy to jest dobra propozycja
  • gość 2017.09.29 [16:33]
    większą prowokacją jest chyba noszenie bikini na plaży usmiech.gif
    a kto każe młodej dziewczynie samej chodzić w skórze czy nie w skórze ale samej po nocy !
    TO SAMO w SOBIE JEST ZABRONIONE.
    Dziewczynu noście skórzane spodnie ale nie chodzcie same po nocach i innych niebezpiecznych miejscach jak np. kluby nocne!
    Teraz dobrze?
  • allaella 2017.09.29 [20:59]
    Jak ktoś lubi - niech nosi. Ja mam skóropodobne legginsy z Vero Moda.
  • gość 2017.09.30 [11:55]
    Masz racje nich noszą w dzień i w nocy a potem będziecie łapane za tyłek i nie będzie róznicy czy idziesz w dzień czy w nocy czy sama czy z kimś kiedys byłem swiadkiem jak facet otarł sie o dziewczyne tylko miała akurat spódnice a nie spodnie a ona az sie przestraszyła a ja udawałem ze nic nie widze koles ja przeprosił i mówił jej ze przypadkowo ja dotknął ale to napewno było specjalnie ja myślę ze dzinsy są teraz najmodniejsze bo kazdą widać na ulicy w dzinsach i są bezpieczne nie wyglądają prowokująco
  • gość 2017.11.09 [10:54]
    a np. co w tym złego ze zaczepi dziewczyne i pochwali jej spodnie?
    pojawily sie jakies nowe? gdzie takie teraz kupic ?????
  • gość 2017.11.15 [12:29]
    idż do sex shopu tam masz duży wybór skórzanych spodni bo mi skóra kojarzy się tylko z jednym to nie jest normalny ubiór dla zwykłej Polki kobiety tak ubrane są kobietami których nie będe wymieniać niestety ale materiał jest bardzo prowokujący i nie boję się użyć tego słowa bardzo zboczony
  • asiutka 1999 2017.11.16 [21:09]
    Skórzane ogrodniczki też
  • gość 2017.11.18 [10:57]
    spodnie i spódniczki a nawet spódnice

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...