Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość poczatkujaca kucharka

jakie ziola do kurczaka/drobiu ?

Polecane posty

Gość poczatkujaca kucharka

jakie ziola dodaje sie do drobiu ? zaczynam moja przygode z gotowaniem a jestem zielona a tym temacie ..:D na dzis do przygotowania mam piersi z kurczaka - poradzcie jakich ziol moge uzyc aby danie mialo smak .. dziaki [reka]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Do Panga: Wiem co to są zioła i wcale nie napisałam, że ich używam tylko jak przyprawiam drób. Najpierw uważnie przeczytaj a potem wyrażaj swoje opinie, szczególnie te niepochlebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konczita
do kurczaka: oregano, szalwia, bazylia, rozmaryn, tymianek - razem lub osobno, albo mieszanka typu ziola prowansalskie, bo tam sa te wlasnie mniej wiecej ziola. oprocz tego piertuszka, czosnek, cytryna. natomiast uwazam ze majeranek bardziej nadaje sie do tlustrzych mies, podobnie jak czaber.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kayka
Kurczak w majeranku jest boski !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mistrz kuchni
jeśli pieczony to majeranek jest the best! do smazenia polecam z.prowansalskie albo pieprz,sól,odrobina i carry! duszonych mies nie lubie wiec nie doradzam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marinerka
imbir!! podstawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do Sary 13
a ty najpierw uważnie przeczytaj pytanie w temacie, jakie zadała Autorka, a dopiero później wyrażaj swoje opinie, szczególnie te niepochlebne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mercunia