Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość solenizantka26

Tablety Kiano

Polecane posty

Gość solenizantka26

Napaliłam się strasznie na tableta. Przyda mi się na co dzień do czytania, słuchania, super sprawa. Nie chce dużo wydać i tez nie mam potrzeby mieć super sprzętu. Wystarczy przyzwoity i żeby się nie posypał...przeczytałam o tabletach Kiano, to nowość http://nt.interia.pl/wiadomosci/news/zip-i-blade-linia-polskich-tabletow,1657005,2258 co myślicie? a tu ceny: http://kiano.pl/tablety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość parowózka
ładne :) nie znam się na parametrach, ale mój kuzyn mówi że dla mnie w sam raz wystarczy do celów rozrywkowych. Może się skuszę, mam niedługo urodziny....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Flyon
To nawet dobrze się składa, że są na rynku tablety od polskiego producenta, skoro tak to zakładam, że cenowo nie wypadają najgorzej co oznacza, że mogę sobie na to pozwolić hahahaha W każdym razie chętnie przetestuję to i tamto... najlepiej model jak najbardziej profesjonalny, lubię takie gadżeciory :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość greszna
Niższa klasa niż ipad ale cenowo bez porównania. Na polski portfel to zdecydowanie trafniejsza opcja. Patrząc pod kątem możliwości tego tabletu, to z tego co widzę linia Blade jest ok. Ma dość dobre parametry i jeśli chodzi o design to również dobrze to wygląda. Jestem ciekawa czy firma wprowadzi na rynek jeszcze jakieś. Chociaż jak na początek 4 tablety to całkiem niezły wynik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bogna78
zastanawiam się czy nie kupić mojemu synowi Zipa, u niego prawie wszyscy w klasie maja tablety...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tamarkain