Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy ja jestem do tyłu ??? Mam 29 lat i oto moje osiągnięcia.

Polecane posty

Gość gość

Ukończyłem technikum ekonomiczne. Studia rzuciłem po I semestrze ( kiepski kierunek ). Pracuję w biedronce od 5 lat. Wcześniej w innym markecie przez 2 lata. W obu firmach jako kasjer magazynier. Mam prawo jazdy ale samochodu nie bo jest mi poprostu nie potrzebny. Praca pod nosem. Mam odłożone jakieś 20 tyś zł. Wyglądam przeciętnie choc jestem zadbany. A jak jest z wami ? Osoby w wieku 25-30 lat. Jeśli ktoś chce to niech powie coś o sobie ale poda też swój wiek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ile miesiecznie zarabiasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ukończyłam liceum ogólnokształcące. Studia rzuciłam po 7 semestrze ( za trudny kierunek ). Pracuję w tesco od 2 lat. Wcześniej rozdawałam ulotki. Mam prawo jazdy ale samochodu nie bo mnie nie stać. Do pracy godzina jazdy w korkach. Mam odłożone jakieś 20 zł. Cuchnę okropnie choć myję się codziennie. Osoba w wieku 25 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam 29 lat, meza, zero oszczednosci i wlasny swiatopoglad, wiec nie musze sie zastanawiac, czy jestem 'do tylu'. Tak, jakby byly jakies standardy wyznaczajace, jak masz zyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość