Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gośćlekarz

Jestem samotnym lekarzem, nie chcę żyć, mam już 33 lata :(

Polecane posty

Gość gośćlekarz

Jw. Straciłem chęci do życia, wszystko wydaję mi się bezsensowne. Na poznanie normalnej kobiety za późno niestety.

Gość gość
jesteś jeszcze młody pojedź może na wycieczkę dla singli może kogoś poznasz

Gość gość
Szarpnij gruche to ci przejdzie

Gość gość
Mój ma 33 lata, a uważa że znajdzie lepsza niż ja. Lepsza tzn taka która nie potrzebuje seksu, czułości, niczego. Spokojnie człowieku. Ja 30 latka też zostanę sama, a uważam, że w końcu wybiorę kogoś normalnego.

Gość gość
E tam. Ja jestem kobietą, mam 30 lat, po studiach, z dobrą pracą, uważam się za niegłupią i mam ponoć fajne poczucie humoru. Ponadto uważana jestem za atrakcyjną fizycznie (drobna blondynka, na co najmniej 4 lata młodszą wyglądam) i zadbana. I 6 miesięcy temu rozstałam się pokojowo z facetom, z którym byłam 3 lata - uznaliśmy, że to jednak nie jest to. Tak więc jestem wolna, nie ciągnę za sobą przeszłości (żadnego rozwodu, ani dzieci tym bardziej) i szukam powolutku. Po 30 jest ciężej, ale wiem, że DA SIĘ. A już na pewno facet da radę:)

Gość gość Mila
Ja też mam 33 lata i nigdy nie byłam w związku. Wydaje mi się, że masz depresję, którą powinieneś zacząć leczyć. Jeśli by Ci lekarz dobrał jakiś lek, to czułbyś się o niebo lepiej i wtedy spojrzałbyś inaczej na życie. Branie leków to żaden wstyd. Ty, jako lekarz, powinieneś o tym b. dobrze wiedzieć. Jak widzisz, są osoby w naszym wieku, które też są samotne. Nie jesteś jedyny.

Gość gość lekarz
Wiesz ile leki antydepresyjne mają działań niepożądanych, szczerze wolę się już otruć benzodiazepianami z alkoholem

Gość gość
Nie jestes sam. Mam 31 lat i też jestem sama. Cały czas jednak mam nadzieję,że poznam kogos w kim zakocham się ze wzajemnoscią