Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Tracę nadzieje zatrudnienie

Polecane posty

Gość gość

Chciałabym pracować w sklepie. Niemal w każdym pomijając sklepy spożywcze i ogólnie supermarkety. Składam podania do sklepów odzieżowych, AGD itp. i niestety ale nikt się nie odzywa. Mam 34 lata, nigdy nie pracowałam w sklepie (nie znam się na obsłudze kasy fiskalnej, ale uważam że szybko się nauczę). Mam wykształcenie wyższe (wiem że to mało istotne) a pracowałam tylko za granicą. Wysyłam CV ze zdjęciem, bo jakąś tam ciekawą urodę posiadam, wiec może chociaż tym przekonam na wstępie pracodawcę. Pocieszcie mi proszę, że Wy w podobnej sytuacji znalazłyście taką pracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a moze masz za duze kwalifikacje na sklep, może dlatego nie dzwonią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja mam 23 lata i CV do sklepów zanosiłam osobiście i wysyłałam regulanrie od 19 roku zycia i nigdy mnie nie przyjęli, nie wiem czemu, brzydka nie jestem, moją rudą zezowatą koleżankę przyjęli , po prostu wyczuwają konkurencje w Tobie jakbyś była gruba i paskudna to by cie zaraz zatrudnili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zrób kurs obsługi kasy fiskalnej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak masz wyższe wykształcenie i urodę to myślę że pracodawca boi sie takich kandydatek.W sklepach często sie kombinuje, sprzedaje coś bez faktury , pracuje w różnych godzinach, każdy polak orze jak może.Myslą że ty będziesz roszczeniowa albo będziesz się czepiać, wytykać łamanie prawa itp wolą jakiegoś człowieka szarego co będzie ich słuchac i nie będzie miec jakiejś obszernej wiedzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość