Odpowiedz na ten temat

czy teraz mozna znalezc prace bez znajomosci?

• blekitna. 2009.06.14 [09:46]
    bo jakos wierzyc mi sie nie chce
    teraz chyba licza sie tylko znajomosci ktorych ja nie mamsmutas.gif
  • metafora . 2009.06.14 [10:02]
    Co za nonsens. Jasne, że można, no chyba że bez doświadczenia i wykształcenia chcesz nagle zostać dyrektorem finansowym

"Głupota ludzka i Wszechświat są nieskończone. Co do drugiego mam jeszcze wątpliwości ... " A. Einstein
  • wiolkaaaa 2009.06.14 [10:18]
    ja watpie
    nie dostalam pracy jako kelnerka i jako recepcjonistka bo mi pow ze mam za wysokie wyksztalcenie ( lic ekonomiczne)
    ama stanowiska inne mowia ze nie mam dosw
    i tak w kolko

• metafora . 2009.06.14 [10:34]
    a skąd jesteś?
    A może spróbuj swoich sił w jakiejś pracy nie na etat, gdzie raczej przyjmują wszystkich, np. przedstawiciel handlowy czy doradca finansowy? Ja studiuję jeszcze finanse i spróbowałam rok temu właśnie w doradztwie finansowym. Pracę wspominam źle, bo ja się do tego nie nadaję, ale to doświadczenie sprawiło, że na moje oferty dzisiaj odpowiadają już banki, poważniejsze doradztwa finansowe typu expander itp. ...
    "Głupota ludzka i Wszechświat są nieskończone. Co do drugiego mam jeszcze wątpliwości ... " A. Einstein
  • blekitna. 2009.06.14 [10:36]
    na przedstawicieli wymagane jest raczej prawo jazdy
    a ja go nie mam
    wiesz ja skonczylam tlyko licncjat na mgr mnie nie stac
    i nawet posady recepcjonistki nie dostalam bo mam lic a oni wymagali srednie tak mi pow na rozmowiepechowiec.gif
    a na kelnerke jak sie staralam to mi ani pow ze nie mam dosw w zawodzie
    noz k**wica mnie juz bierzepechowiec.gif
  • metafora . 2009.06.14 [10:47]
    niekoniecznie z tym prawem jazdy, ja wówczas nie miałam.
  • blekitna. 2009.06.14 [10:49]
    ja sie nie nadaje do takiej pracy
    nic bym nikomu nie sprzedalapechowiec.gif
  • blekitna. 2009.06.14 [10:52]
    moj brat jest przedstawicielem
    i prawko to wymog