Odpowiedz na ten temat

Technik weterynarii

• -_pralinka84_- 2010.07.28 [18:42]
    Witam

Chciałam sie dowiedzieć, czy w ogóle opłaca się robić technika weterynarii, czy jest praca w tym zawodzie i jakie zarobki ?

Pozdrawiam

• H0akina 2010.07.28 [23:24]
    Praca jest tam- gdzie są zwierzęta + umiejętność sprzedania się pracodawcy.
    Zarobki są zależne od miejsca pracy.
    Konkurencja- absolwenci zootechniki.
    książki na telefon: http://mbooki.blox.pl/html
  • lalalalalabum 2010.07.28 [23:27]
    nieeeee, ja jestem lekarzem weterynarii i wiem, że ta praca się nie opłaca, tym mniej technika. Ja zmieniłam zawód 2 lata po studiach i większośc moich przyjaciół też
  • techniczka wet 2011.03.29 [17:46]
    ja jestem technikiem wet.po pięcioletniej szkole i powiem wam ,ze pracowałam 9 lat w jednej z warszawskich lecznic gdzie tak naprawde zarabiałam marne grosze teraz szukam pracy w zawodzie od roku i nic.weterynaria pada na pysk,zamiast technika po szkole przyjmują młode pi**eczki tzw.miłosniczki zwierząt które za usmiech pracują w lecznicach Technicy maja w miarę dobrze w terenie natomiast w miastach jest koszmarnie trudno o pracę jesli mam tyrac po 12 godz dziennie a byc zatrudnioną na ćwierc etatu i dostac za to tylko 1000zł do ręki w warszawie tak jest to pocałujcie nas lekarze wet w cztery litery żaden człowiek nie jest smieciem ,my tez ciężko pracvujemy na dyplom i chcemy godnie pracowac a wy odbieracie nam chleb zatrudniając ludzi z ulicy bez szkoły i prawa wykonywania zawodu którzy wam asystuja przy zabiegach za darmo!
  • ja77889899 2011.03.29 [17:48]
    a gdzie chcesz isć?
  • gera 2011.03.31 [13:33]
    Witam serdecznie