Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Peanuts_in_choco

Studia w Krakowie czy we Wrocławiu?

Polecane posty

Gość Peanuts_in_choco

Hej :) Stoję przed bardzo trudnym wyborem a mianowicie wybór miejsca zamieszkania a co za tym idzie studiowania. I we Wrocławiu i w Krakowie znalazłam uczelnie idealnie odpowiadające mi, dlatego też wybór jest ciężki. Co sądzicie o Krakowie? Co sądzicie o Wrocławiu? Jakie są + i - tych miast? Jakie są ceny mieszkań i ogólnie życia w tych miastach? Jak z komunikacją miejską? Za pomoc będę ogromnie wdzięczna. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Miraculum5
Ja studiuję we Wrocławiu i nie zamieniłabym na zadne inne miasto. No, może na Warszawę, bo mam do niej odwieczny sentyment. Kraków od zawsze kojarzy mi się z historią, z nudą, z takim spokooooojem, marazmem.., Nie wiem, czemu, ale takie mam odczucia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Miraculum5
O Wrocławiu: komunikacja spoko, choć często coś się zmienia ze względu na wieczne remonty itp, ale dzięki temu miasto pieknieje. Akademiki są takie sobie. Zależy jaki standard chcesz. Mieszkania do najtańszych nie nalezą, ale mozna znalezc cos niedrogiego, a fajnego. No i we Wrocławiu ciągle coś się dzieje, a to koncerty na wyspie, a to coś na rynku, a to pokaz fontanny i fajerwerki, a to projekt PIWO i juwenalia..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kraków - wiadomo, miasto typowo studenckie, ale co za tym idzie najbardziej oblegane w Polsce. Wrocław to troche więcej spokoju. Ale jeśli jest Ci wszystko jedno - rzuć monetą, niech los za Ciebie zdecyduje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tura