Odpowiedz na ten temat

kobitki ktorej sie udalo po CLOSTILBEGYT??? Cz 2

  • gość Dorota 2017.03.03 [15:13]
    Może teraz przestanie zacinac usmiech.gif
  • kkk2891 2017.03.03 [16:11]
    moze faktycznie jest juz za duzo stron i temu sie blokuje.
    wiec dzis zrobiłam hcg, i umowiłam sie na wizyte do innego lekarza. moze to głupie i powinnam poczekac do poniedziałku, ale to juz mnie wykancza.nie bede mowiła co tamten powiedziła, pokaze tylko wyniki hcg i zobaczymy co powie. dziewczyny tez byscie umowiły sie do innego, czy niepotrzebnie zapisałam sie. ten co chodze jest bardzo chwalony jako jeden z najlepszych w moim miescie przy rozczytywaniu usg. bo juz przy hcg 1500 juz powinno cos byc widac.
  • Gość Kasiur88 2017.03.03 [16:14]
    Pewnie ze dobrze zrobiłaś zawsze to dodatkowa konsultacja usmiech.gif może będzie miał lepsze usg i powie Ci coś więcej usmiech.gif
  • kkk2891 2017.03.03 [16:21]
    ten niby tez ma jedno z najlepszych usg, tylko siedze i czytam w necie rozne historie. kłuje mnie tak jakby jajnik, dellikatnie . ale raz z jednej strony , raz z drugiej.rozne byly przypadki, tylko ja juz chyba nie wierze ze bedzie dobrze.
  • gość anita34 2017.03.03 [16:43]
    mogę tez dołączyć ?
  • Gość Kasiur88 2017.03.03 [16:49]
    Anita jasne usmiech.gif może teraz będzie wszystko ok na tym temacie
  • Kasiur88 2017.03.03 [17:00]
    Kkk2891 daj koniecznie znać co Ci ten drugi gin powiedział
  • michalina92 2017.03.03 [18:01]
    hejoczko.gif ja czekam na okres w pon ma byc.a tak to w pon ma maz badanie nasienia
  • gość anita34 2017.03.03 [18:07]
    u mnie @ powinna pojawić się po dniu kobiet
  • michalina92 2017.03.03 [18:14]
    a wiecie moze czy maz przed badaniem nasienia moze pic napoje wysokoenergetyczne lub gazowane?
  • gość anita 34 2017.03.03 [18:16]
    michalina92 u was można zawięsc nasienie przygotowane w domu czy na miejscu jest oddzielny pokój do przygotowania go? mój mąż nie robił jeszcze tego badania
  • Xxxxaga 2017.03.03 [18:17]
    Anita34 pytałaś o progesteron wiec mój wynik w 21 dc to 24.71 wiec owulacja była i wynik jest ok u mnie jeden krok do przodu i kolejne badanie prawidłowe
    Kkk2891 ty naprawdę przechodzisz nerwów teraz wiec trzymaj sie i zrobiłabym tak jak ty ze jechałabym do innego lekarza jeszcze wiec słuszna decyzja !
  • gość anita34 2017.03.03 [18:19]
    dziewczyny ja dziś w aptece nabyłam 3 testy bobo bardzo czułe 10 ml/u a wy jakich używacie kiedy będziecie testowały w dniu@ czy przed?
  • gość anita 34 2017.03.03 [18:22]
    xxxaga ja właśnie zrobiłam progesteron i czekam na wynik a robiłam w 23 dc , a estradiol też robiłąs czy go się robi w 3dc? ja robiłam w 3dc estradiol lh,t3,t4.tsh.fsh ,testosteron i w miare ok jest ale wyczytałam na forum że w drugiej fazie tzn lutearnej ktoś tam robił estradiol/estrogen -xxxaga ty robiłaś może czy tylko progesteron?
  • michalina92 2017.03.03 [18:23]
    my mamy 50km do tego osrodka wiec w pol godziny sie wyrobic to niekiedy ciezko i sa wioski itp. Jest oddzielny pokoj
  • gość anita34 2017.03.03 [18:24]
    xxxaga - ja biore w drugiej fazie luteinę i do tego 23 dc jej nie brałam do badania progesteronu bo mi w laboratorium mówili że to fałszuje wynik i mam być bez luteiny
  • gość anita34 2017.03.03 [18:26]
    michalina92 -z tego co wiem to trzeba przed badaniem pare dni wstrzemieżliwośc od zbliżen min 5 dni ,zero alkoholu ,wysiłku nadmiernego fizycznego,napojów gazowanych itp
  • Kasiur88 2017.03.03 [18:40]
    Anita34 ja testy kupiłam na allegro większą ilość jezyk.gif @ ma być w poniedziałek ale liczę dzień dwa poślizgu i testować będę w dzień kobiet
  • Xxxxaga 2017.03.03 [18:41]
    Anita34 ja estradiol miałam w 14 dc robiony przy dwóch pęcherzykach i ten progesteron dziś jeden i drugi wynik ok a luteiny ani duphastanu nie biorę samo clo nic więcej ...teraz dob11-12 czekam na test choc już wiem ze nic z tego nie będzie i zapisaliśmy sie do kliniki chce wiedzieć co lekarz powie i skoro moje wyniki ok to pewnie zbada nasienie partnera .A tsh to robię co miesiąc bo mam niedoczynnosc tarczycy ,ft3 i ft4 tez robię a wiem ze tsh jest bardzo ważne i ft4 te wyniki musza być ok do zajścia i w trakcie tez
  • michalina92 2017.03.03 [18:48]
    o wstrzemiezliwosci wiem i alkoholu ale tych dwoch rzeczy nie jestem pewna
  • kkk2891 2017.03.03 [20:15]
    mam wyniki hcg 2210 , przyrost jest ale ok 63 % , czyli za mały. jestem juz kłebkiem nerwow ze to tak długo trwa. zaraz jade do lekarza, ale nie wiem czy u niego nie rozrycze sie całkiem. tak sie denerwuje. ledwo mineło ponad poł roku jak straciłam tamta ciaze a teraz znowu nie tak.
  • Kasiur88 2017.03.03 [20:21]
    Kkk2891 całym sercem jestem z Tobą!!! Oby wszystko było dobrze usmiech.gif
  • gość Sylwia 2017.03.03 [20:45]
    kkk2891 moje myśli ciągle krążą wokół Ciebie. Odezwij sie koniecznie po wizycie. Ślę dobre myśli.
  • gość aaaa 2017.03.03 [20:52]
    Kkk2891 daj znać. Ja właśnie mam lekką załamkę, przed chwilą zauważyłam że śluz zabarwia w na beżowo. A to oznacza że jutro lub w niedzielę @.
  • kkk2891 2017.03.03 [22:25]
    Wiec jestem po wizycie. wiec tak, przyrost hcg niby ok. obraz usg jest nietypowy. jest krew w macicy. cos tam przy jajowodach czy przy jajnikach (juz sama nie wiem, przez ten stres), ale chyba nie wyglada na ciaze pozamaciczna. i tak jakby pojawił sie pecherzyk(niby 4 tydzien)taka malutenka plamka. ale tak mowiłam , powiedział ze obraz jest nietypowy i nie jest do konca pewny. w niedziele jak chcem moge zgłosic sie do niego do szpitala, to powtorzy usg. mam powtarzac usg, za ok tydzien powinno sie wyjasnic. czyli dalej czekanie i robienie hcg.
  • gość_ruda 2017.03.03 [22:27]
    kkk2891 myślami jesteśmy z Tobą
  • kkk2891 2017.03.03 [22:29]
    dzieki dziewczyny. cały dzien głowa mnie boli, tyle nerwow. ide sie połozyc . odezwe sie jutro.
  • gość_ruda 2017.03.03 [22:33]
    gość anita 34 mój partner robił już badanie nasienia. W związku, iż mamy bardzo blisko do laboratorium to on mógł przywieźć z domu. Jest to dla mężczyzny bardziej komfortowe. Trzeba tylko zapisać o której godzinie zostało oddane nasienie i zawieźć do laboratorium w ciągu 30 min. My umawiamy się z panią w laboratorium, aby mogła od razu zacząć działać. Własnie w następnym tygodniu mój partner będzie oddawał nasienie już drugi raz. Niestety pierwsze wyszły kiepsko i był u androloga, który przepisał mu na trzy miesiące różne witaminy oraz profertil. Własnie skończył brać tabletki. Jestem pełna nadziei, ale i niepokoju. Ja przerwałam branie clo na 4 cykle. Mam nadzieję że od następnego cyklu zaczniemy działać.
  • gość anita34 2017.03.04 [08:18]
    do gość ruda- mój mąż dopiero pierwszy miesiąc łyka profertil i za 3 miesiące badanie dopiero, natomiast u niego zaczęły się problemy z bólem brzucha po tym profertilu łyka tez silimarol ale nic nie pomaga, jak dolegliwości nie ustapia będzie musiał przerwac go stosować
  • lemi001 2017.03.04 [08:59]
    Cześć usmiech.gif mogę dołączyć?
    Czytając ten post z jednej strony ucieszyłam się że nie jestem sama z tym problemem a z drugiej strony zasmucialam że tyle z nas cierpi....
    opowiem wam moja historie.....
    Od paru lat cierpiałam na bardzo bolesne miesiączki a od roku na krwawienie między miesiączkowe. Każdy Lekarz twierdził "taka Pani natura" dodatkowo od 3 lat z mężem staramy się o dzidzie i nic. ...
    trafiłam na dr który zajmuje się niepłodnościa i to był strzał w dziesiątkę.
    Na pierwszej wizycie zauważył endometrioze po miesiącu byłam już po zabiegu laparo. Usunął torbiele c jajników i sprawdził droznosc jajowodow. Na kontroli okazało się ze mam nied. Tarczycy, endokrynolog przepisał mi tabletki wynik się unormowal. Dodatkowo biorę żelazo, witaminę D i metformax 500 bo mam coś z hormonami. Jestem po braniu pierwszej dawki clo 2x1 ale na efekty musze poczekać....
    mam nadzieje że wszystkie tutaj będzie mogły się cieszyć maluchami
  • gość 2017.03.04 [09:10]
    lemioo1 a ile masz lat i czy masz już dzieci czy to staranie o pierwszą? kiedy teraz testujesz?

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...