Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

szukam_faceta

Jak sie przygotowac do sprawy o alimenty?

Polecane posty

Witam chciałabym żebyście mi podpowiedzieli jak mam sie przygotowac do sprawy o alimenty, termin sprawy mam na 19 października, czy mam zbierac jakieś paragony za zakupy dla dziecka, jak zrobic kosztorys utrzymania dziecka, jestem w tym zielona. pomóżcie troche,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gafaaaa
A po co ci kosztorys???? Sąd i tak sam zdecyduje ile ma przyznac alimentów na podstawie jego dochodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Właśnie nie wiem czy to dobrze określiłam, ale wyczytałam gdzieś ze dobrze coś takiego miec, i chciałam sie poradzic. a jak można udowodnić przed sądem ze ojciec dziecka zarabia wiecej niż jest zarejestrowany??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gafaaaa
Emila jakie Ty głupoty gadasz.... paragony, kwity i co jeszcze??? jak na sprawie alimentacyjnej eks wykaże niskie dochody to po co jej kosztorys?? wykaz dochodów eks bedie na papierku 1300 to zostanie gora 400 zł alimentów. Ja mam podobnie z eks i co?? mogłam sobie w tyłek wsadzic wszystkie wykazy na utrzymanie dziecka. To wszystko zalezy od SĄDU!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gafaaaa
a jesli eks bedzie chciał ukryc wieksze dochody a przedstawic w sądzie mniejsze to bądz pewna uda mu się to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fgfggfgfggf
nie zapomnij ogolić cipki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gafaaaa