Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

ileONKA

Zarejestrowani
  • Zawartość

    729
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

279 Excellent

Ostatnio na profilu byli

3310 wyświetleń profilu
  1. ileONKA

    Dieta mż

    Osobiście nie mam jakiegoś wypróbowanego przepisu i aż sobie zerknęłam na youtub żeby coś bardziej sprawdzonego znaleźć i to mnie zaciekawiło: Żeberka z piekarnika - rewelacyjna marynata Babeczka na filmiku starsza (z głosu) to i sprawdzone przepisy mieć musi Aż mnie też się zachciało takich pieczeniastych żeberek. Bardzo dawno je jadłam i nie były przyrządzane przez mnie więc ten przepis przy najbliższej okazji też sama wypróbuje.
  2. ileONKA

    Dieta mż

    Dziękuję Ci za świetny przepis Z tą gruszką musi być pyyyszotka
  3. ileONKA

    Dieta mż

    Oj zjadłabym taki żurek... pyyyszotka No ale nie mogę... Co jak co ale ja lubię jeść monotonnie Serio Dlatego ta dieta jest dla mnie wyzwaniem bo urozmaiciła moje menu. Jak się po czymś dobrze czuję to mogłabym to jeść cały tydzień i nie znudziłoby mi się.
  4. ileONKA

    Dieta mż

    Mogę Ciasteczka owsiane Banan..................................................114 kcal...........1 mała sztuka..........120g Jabłko...................................................35 kcal.........0,5 małej sztuki............75g Płatki owsiane....................................439 kcal.....................12 łyżek..........120g Mąka owsiana, pełnoziarnista..........531 kcal..................1 szklanka..........145g Rodzynki, suszone...............................83 kcal...................3 łyżeczki.............30g Słonecznik, nasiona.............................28 kcal..................1 łyżeczka..............5g Orzechy włoskie.................................194 kcal.......................1 garść.............30g Masło orzechowe...............................177 kcal...................3 łyżeczki............30g Czas przygotowania: 30 minut * Przepis obejmuje 6 porcji * 1. Banana i jabłko zmiksuj na mus. 2. Wymieszaj z resztą składników i zagnieć z masłem orzechowym. 3. Formuj ciasteczka i włóż do piekarnika na ok. 15-20 minut na 180 stopni z funkcją termoobieg. Przepis obejmuje 2 porcje. Porcji: 6 Smacznego PS.: wychodzi mi 12 ciasteczek i na jedną porcję mam 2 sztuki; daję kwaśne jabłka i jak dla mnie lepsze w smaku wtedy są i dodaję też sok z 0,5 cytryny żeby podkręcić smaczek ostatnio dałam masło orzechowe kakaowe i dodałam też nadprogramowo do tego 1 czubatą łyżeczkę kakao i są też fajniejsze wg mnie w smaku.
  5. ileONKA

    Dieta mż

    Racja sama się też za to nie pochwalam Ale goście w domu, co zrobić aż głupio samemu nie zjeść choć kapkę. Potwierdzam choć ilość też robi tu różnicę i zbilansowanie tego cukru orzechami żeby nie było szybkiego wyrzuty cukru i tym samym insuliny u mnie. Super pomysł. Muszę poprosić dietetyczkę żeby mi takie cóś zbilansowała... Owoce dajesz mrożone do tego mleczka ?
  6. ileONKA

    Dieta mż

    bo ja wiem... dla mnie nie są lekkie może nie ciężkie ale ta ilość warzyw powoduje, że bardzo sycące czego się totalnie nie spodziewałam, raczej trochę bałam się, że będę musiała do kolekcji znosić głód bo tak źle kojarzyłam "dietę" a tu taka niespodziajka mandarynki nie są z polecenia dietetyczki - z jej polecania są inne przekąski typu ciasteczka owsiane z tym, że te zbilansowane przekąski nie są w stanie od razu mnie "postawić na nogi", najszybciej właśnie coś co ma cukier i wodę ekspresem się wchłania, swego czasu przed dietą np. na mieście to był sok jabłkowy albo tonik schweppes albo w domu jak mnie nagle złapało to woda z cukrem - mało romantyczne ale też działa. Wybrałam mandarynki bo oprócz tych cukrów mają jeszcze błonnik i jakieś tam witaminy i po nich całkiem dobrze się czuję a np. po cukierkach czy samej glukozie już niekoniecznie. W sumie teraz jak policzyłam 3 mandarynki mają 102 kcal to w sumie ani nie dużo ani nie mało i powiększona kaloryka o taką ilość kcal wg mnie krzywdy nie zrobi.
  7. ileONKA

    Dieta mż

    a noo nie chcem ale muszem Chciałabym być do końca roku o 5 kg lżejsza ale póki co idzie mi to bardzo opornie przez wyższą "konieczność" zjadania słodkiego żeby jak najszybciej wyjść z tych napadów spadku cukru i jak widzę to jest ogromny hamulec. Startowałam z 66 kg docelowa masa ciała 58 kg - taką sobie założyłam sama i dietetyczka na to przystała a wg tych analiz wszystkich dietetyczce wyszło, że idealna masa ciała dla mnie to 55 kg. Z tym, że nie chcę wyglądać jak nastolatka to raz a dwa to źle się czuję w tak niskiej wadze. A i w analizie wyszło mi nadmiar tkanki tłuszczowej 5,4 kg kurcze nie wiem gdzie się to mieści
  8. ileONKA

    Dieta mż

    Ciasteczka też są dietetyczne i uwzględnione w planie jedzeniowym... dwa ciasteczka jako 1 porcja to jest 267 kcal więc ja je traktuje jako posiłek. A te lody... ehm no nie mieszczą się w planie dietetycznym stąd ich znikoma ilość Obiady mam jedno daniowe i bardzo sycące a wręcz ogromne porcje kopiaste mieszczące się na duży płaski talerz obiadowy. Ten krem z brokułów na tą 1 porcję ma 497g czyli prawie pół kilograma na raz. Dla mnie to jest b. duża porcja.
  9. ileONKA

    Dieta mż

    To takie cóś... Krem z brokułu z pestkami dyni, grzanki Czosnek............................7 kcal......................1 ząbek..........5g Brokuły, mrożone.............54 kcal........0,5 opakowania......225g Woda...................................0 kcal..............0,5 szklanki......125g Dynia, pestki......................83 kcal....................1,5 łyżki........15g Oliwa z oliwek...................88 kcal.................2 łyżeczki........10g Pieprz czarny mielony........3 kcal................1 szczypta..........1g Curry....................................3 kcal................1 szczypta..........1g Chleb gryczany...............160 kcal...................3 kromki........90g Jogurt naturalny, 2%........15 kcal......................1 łyżka.........25g Czas przygotowania: 30 minut 1. Czosnek podduś z dodatkiem oliwy. Dodaj pokrojony drobno brokuł, podduś ok. 5 min, dolej wodę, przypraw, gotuj ok. 15 min. 2. Zmiksuj na gładki krem z jogurtem. 3. Podawaj z prażonymi pestkami dyni i posiekaną pietruszką. 4. Zjedz z pieczywem, które możesz wcześniej opiec na grzanki. Smacznego PS.: w przepisach mogę zamieniać orzechy z innymi orzechami dlatego u mnie były płatki z migdałów bo pestki już wyszły aaa... i wody dodałam potem dodatkowo do blendowania bo bardzo gęste było u mnie.
  10. ileONKA

    Dieta mż

    ano faktycznie raczej oprócz śniadania i obiadu to raczej mało dietetycznie... choć te ciastka owsiane są wg porcji i przepisu od pani dietetyk tylko... ehm pora i zamiana posiłku nie ta Mogę zamieniać sobie śniadania z zestawu śniadań, obiady z obiadami, przekąski z przekąskami itd. chodzi o tą kalorykę przypisaną do każdej z grup posiłków. Też się właśnie dziwię, że od początku czuję się przejedzona na diecie i do tego diecie redukcyjnej. Jak dla mnie za duże porcje są i za często. Myślę, że to właśnie jest klucz do sytości - brak węglowodanów prostych albo baaaardzo ograniczona minimalna ilość oraz dużo warzyw czyli jest dużo błonnika i to dłużej się trawi.
  11. ileONKA

    Dieta mż

    A wczorajsze jedzonko aż z ciekawości przeliczę: I posiłek: zestaw wg diety - chleb "mój" - 2 kromki + awokado + 1,5 pomidora + 1/4 dużej papryki + jajecznica na maśle z 2 jajek --- 453 kcal ( wg diety było 1 jajko więc dodałam 55 kcal ) II posiłek: 3 mandarynki (bo odczuwałam hipoglikemię) --- 1 mandarynka - to 34 kcal x 3 szt. = 102 kcal III posiłek odważone wg diety: zupa krem z brokułów z jogurtem z prażonymi migdałami i nasionami konopi + grzanki z chlebka --- razem 413 kcal i zaraz po (dlatego traktuje to jako jeden posiłek): malutko bo ok. 30-40 g lodów Grycan truskawkowych, które zbilansowałam prażonymi migdałami i nasionami konopi --- lody na 100 g = 227 kcal to 40 g z proporcji wyszło mi = 90,8 kcal + płatki migdałowe 30 g = 177 kcal i nasiona konopi ok. 10 g = 61 kcal IV posiłek 2 ciasteczka owsiano - orzechowe wg przepisu dietetyczki --- 1 porcja = 267 kcal Razem wyszło mi w okolicach 1563,8 kcal także w okolicach1600 kcal się zmieściłam
  12. ileONKA

    Dieta mż

    Wg pomiarów u dietetyczki moja podstawowa przemiana materii ma 1386 kcal a całkowita potrzeba energetyczna to 2079 kcal. Dietę mam redukcyjną ustawioną na kaloryczność w zakresie 1640 - 1706 kcal. Dietetyczka zrobiła mi deficyt kaloryczny w granicach 380 - 400 kcal. Właśnie sobie podliczyłam z dietki: śniadania 384 - 437 kcal, II śniadania 304 - 327 kcal, obiad 376 - 434 kcal, przekąska 243 - 275 kcal, kolacja 247 - 283 kcal. Liczby podałam z posiłków najniższych i najwyższych kalorycznie.
  13. ileONKA

    Dieta mż

    O kurcze no faktycznie... Dzięki Ci MamoMai za zwrócenie na to uwagi Doczytałam o tym teraz i rzeczywiście ma wysoki indeks a ja jeszcze dodawałam mleczko do kawy to też podnosi IG bo ma cukier mleczny - laktozę - doczytałam sobie. To już chyba lepsza wg mnie byłaby śmietana 30% zamiast mleczka... Aż dziwne, że dietetyczka nie zwróciła mi na uwagi kiedy analizowała to co jadłam przed dietką. Dlatego myślałam, że Inka jest ok.
  14. ileONKA

    Dieta mż

    PS.: w temacie lodów Grycan truskawkowych to w 100 g mają aż 26 g cukru - aż strach się bać je jeść no bo to aż 1/4 porcji w 100 g no a umówmy się kto zjada na raz jak nie musi ważyć 100 g lodów na raz... nawet chyba dzieci więcej jedzą. Muszę sobie jakiś przepis znaleźć na lody dla insulinoopornych bo jak wpadną goście to człowiek łapie to co jest pod ręką a potem takie kwiatki...
  15. ileONKA

    Dieta mż

    No a na dzisiaj moje menu: I posiłek: zestaw wg diety - chleb "mój" - 2 kromki + awokado + 1,5 pomidora + 1/4 dużej papryki + jajecznica na maśle z 2 jajek II posiłek: 3 mandarynki (bo odczuwałam hipoglikemię) III posiłek odważone wg diety: zupa krem z brokułów z jogurtem z prażonymi migdałami i nasionami konopi + grzanki z chlebka i zaraz po (dlatego traktuje to jako jeden posiłek): malutko bo ok. 30-40 g lodów Grycan truskawkowych, które zbilansowałam prażonymi migdałami i nasionami konopi IV posiłek 2 ciasteczka owsiano - orzechowe wg przepisu dietetyczki Te owsiane ciasteczka wg diety to zamiast kolacji ponieważ czuję się taka przejedzona, że nie miałam ochoty na większe ilości. Wg dietetyczki mogę zamieniać sobie albo przekąskę albo kolację. Kiedy miałam 5 posiłków w pierwszym miesiącu to nie mogłam ich przejeść takie wielkie porcje miałam i ostatnią jadłam pół porcji a i tak na siłę. Dlatego zmieniła na moją prośbę na 4 posiłki a i tak czuję się na nich przejedzona Ciekawe jaka jutro będzie waga bo aktywności dzisiaj miałam "0" ale nie niestety po nieprzespanej nocy nie czuję się dobrze, coś mnie zaczyna łamać w kościach i dostałam kataru więc dzisiaj się nie ruszałam nigdzie.
×