Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

hanipipol

Zarejestrowani
  • Zawartość

    451
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

329 Excellent

Ostatnio na profilu byli

1999 wyświetleń profilu
  1. hanipipol

    Łobuz x2

    Nowe mieszkanie, dario prawie sie p000sral jak o tym opowiadal… bedzie podliczal i mowil ile kosztowalo, tylko po co? Ktos pytal??
  2. hanipipol

    Łobuz x2

    Na moje to pozazdroscili 1313 mazur i chcieli tez miec cos swojego wiec wszystko za wszelka cene a ze juz w trakcie wyszedl cyrk z ta dzialka to ciezko odpuscic jak sie wladowalo hajs xdd
  3. hanipipol

    LGS 10/10

    Dzasta i jej lazienka moje ulubione zestawienie Kokoska jeszcze brakuje z ‚alergiom’
  4. hanipipol

    GlammyFreak

    Czy chodzenie w bezach to oznaka ze ktos czuje sie lepszy? Wtf dziewczyno zejdz na ziemie
  5. hanipipol

    GlammyFreak

    zazdrosne baby to zawsze musza wbic szpile
  6. hanipipol

    GlammyFreak

    a jakby wozili sie bmw albo audi to byloby lepiej? Natalia mowila ze tesla byla marzeniem Pawla ktore zrealizowal i tyle. Nic tylko gratulowac ze ciezka praca doszedl do spelnienia marzen.. nie rozumiem tej ironi zycia ponad stan, a to ze mieszkaja w niewielkim mieszkaniu jest chwilowe bo szukaja intensywnie od jakiegos czasu wiekszego lokum... o.O
  7. hanipipol

    GlammyFreak

    ja generalnie bardzo lubie ogladac Natalie, uwazam ze jest "normalna" i nie odwalila jej sodówka jak np laskom z lgs.
  8. hanipipol

    GlammyFreak

    On pochodzi z Gorlic, ona z krakowa. Kiedys na insta chyba mowila ze Pawel jest programista i to takim bardziej zaawansowanym, nawet na linkedinie mozna go sprawdzic ze faktycznie koles wie co jest 5, super angielski pokonczone studia i jakies specjalne kursy programowania a co wiecej mozna sprawdzic widelki takich zarobkow to nawet 15-20k miesiecznie wiec zle nie maja, jej ojciec jest wojskowym wiec tam kasa tez pewnie jest dobra…
  9. hanipipol

    LGS 10/10

    Brakuje jej milosci i czulosci to na bank.
  10. hanipipol

    LGS 10/10

    Ahahahaha
  11. hanipipol

    LGS 10/10

    Katarzyna uzupelnia swoja jesienna szafe a ona przypadkiem ostatnie 2 msc nie kupowala jesiennych rzeczy w ciucholandzie i mowila ze juz nic nie potrzebuje???
  12. hanipipol

    LGS 10/10

    no przeciez za chwile trzeba bedzie podsysac info o torebusiach wiec musza byc aktywne :D
  13. hanipipol

    LGS 10/10

    Justyna o dziwo odpowiada na pytania z q and a .. ciekawe kiedy odpowie na te kosmetyczne z maja
  14. hanipipol

    LGS 10/10

    Klasyczne zagranie dziewczyn
  15. hanipipol

    LGS 10/10

    Ja uwazam ze w krotkich mega wygladala, zadziornie, mlodziej, lepiej. Dlugie jakos ja postarzaja moim zdaniem
×