Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

stanislav1

Zarejestrowani
  • Zawartość

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Good

Ostatnio na profilu byli

1656 wyświetleń profilu
  1. stanislav1

    Własne nasienie

    Nie nie jest ja próbowałem kiedyś jest słone ale nie jest złe czasem sobie próbuje (A i kobiety jedzą i nie gadają jeszcze mówią że dobre ) Więc probuj nie gadaj
  2. stanislav1

    Kto będzie ojcem ??

    W necie nie ma informacji a intryguje mnie to ale dzięki za odpowiedź
  3. stanislav1

    Kto będzie ojcem ??

    $ex z np 3 facetami.. Każdy dochodzi w tej samej pochwie kto będzie ojcem.. Intryguje mnie pytanie 1. Czy ten kto pierwszy ?? 2. Czy ten co ma najlepsze plemniki ?? 3 Czy to aspekt losowy ??
  4. stanislav1

    Która z aktorek

    Mia khalifa 10/10 Dillion Harper 8/10 Bunny Colby 4/10 Lexi lore 7/10 Kenzie reeves8/10 Dylann vox 10/10 Lauren Phillips 6/10 Leana Lovings 7/10 Blake blossom 10/10 A co do nie xxx Ale photo modelek Mini loonaa z PL laska ale nic nie wiadomo o niej VPN wymagany bo region PL zablokowany ale polecam Katerina kozlova z RU gites kontent polecam reddit resztę szukaj sam pozdrawiam i liczę na reakcję
  5. Są fazy przed okresem w trakcie i po Przed lekko w...iona W trakcie nie da siebie dotknąć... A po zmienia się w bestie i nie masz nic do gadania w łóżku .... A po wszystkim czyli przez 3 tygodnie jest normalnie do następnego okresu
  6. stanislav1

    Problem z synem. Prosze o pomoc poradę :(

    Mnie bardziej zastanawia po co mu pendrive i filmy na nim jak jest internet a reszta to normalne bo wg opisu nie ma dziewczyny więc no 17 lat też robielm głupoty więc no okres dojrzewania
  7. stanislav1

    Jak sie zabezpieczyc?

    Działają od pierwszej tabletki ale zaleca się aby brać pełny miesiąc ( Ja z moją narzeczoną robimy bez gumy normalnie dochodzę praktycznie za każdym razem w środku bierze systematycznie tabletki i od ponad 1 roku nie ma problemu )
  8. stanislav1

    Dosięgnę czubka swojego ptaka językiem

    Próbowałem ale bym musiał wyciąć zebra i zgiąć kręgosłup
  9. stanislav1

    od kiedy dozwolony jest sex i petting

    Od 15 roku życia za obupulną zgodą prawnie. A normalnie to od pełnoletności Używałeś chociaż prezerwatyw bo będzie lipa.. xd
  10. stanislav1

    czy lubicie ten fetysz?

    Ja tam wolę mieć całą gołą kobietę Ale ja to nie każdy
  11. stanislav1

    Łamanie zasad

    Jezus myślałem że to ty jesteś matką a on nie jest ojcem biologicznym. Ogólnie jak bym miał syna czy córkę to sam bym z nim spał bo jednak szczególnie że ma bardzo mało czasu Ja myślę że ty jesteś zazdrosna i nic więcej a masz go cały czas jak młody podrośnie pewnie do 10-11 lat to już nie będzie chciał spać z nikim a może będzie chciał z tobą
  12. stanislav1

    Czy to normalne

    Po 4 msc abstynencji to hmm ja bym trysnął w 30 sek a nie jak kolega maratończyk A co do tego może tasuje karty sobie a nie od razu zdradza Jezus może mu siusiaka wąchaj czy nie pachnie cipką hahah
  13. Ja to nie powinienem się wypowiadać xd 78-99 no to jest wynik godny szefa xd hahah kuchni co je za 10 Teraz redukcja na 75kg i będę zadowolony wzrost 187 cm ( więc kg nie widać tak mocno o tyle dobrze.
  14. Generalnie mojej smakuje i zawsze chce nigdy się nie krzywi nawet. Miny nie zrobi mówi że słone jak czipsy więc ja tam nie wiem
  15. Lajkuj ile wlezie nie wybrzydzaj bo tak to nie znajdziesz itd generalnie rybka złapie haczyk :-)_ Ja mam dziewczynę z badoo od ponad 1.5 roku i żyję bardzo dobrze z nią mi się tam podoba i nie mam zamiaru zmieniać
×