Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Nie znam się

Czy jeśli zażywam tabletki, to znaczy to, że nie jajeczkuję?

Polecane posty

Gość Nie znam się

Pytam, bo muszę brać to świństwo, bo jestem chora. Mam zaniki miesiączki, nie jajeczkuję i przez to tworzą mi się cysty na jajnikach. Ginekolog przepisał mi tabletki anty, własnie wyczytałam, że hamują one owulację.... pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
z tego co wiem cysty na jajnikach nie tworzą się od braku owulacji \"pigułkowej\" hmm... zaraz wyjaśnię o co mi chodzi otóż jest tak, że pigułki powstzrymują dojrzewanie oocytów (czyli potencjalnych komórek jajowych) i wszystko sobie tak śpi aż nie odstawisz pigułek a cysty tworzą się chyba wtedy (głowy nie dam, mało sie tym interesowałam) gdy oocyt dojrzeje ale nie zostanie odprowadzony z jajnika, wtedy się otorbia i cysta gotowa więc pigułki maja jak najbardziej efekt terapeutyczny, usypiają jajniki i dają organizmowi czas na pozbycie sie cyst :) bardziej trafnie opowiedziałby o tym lekarz, ja nie jestem do końca pewna co do tego, że tak to właśnie z cystami jest (na 90% tak jest)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie znam się
Ogroooomne dzięki! Uspokoiłaś mnie. Miałam już wątpliwości, bo ten ginekolog (państwowy) nie ma najlpeszej opini - jednym słowem słabo się zna na wykonywanej pracy. Czasami przepisuje leki, które juz wycofali ze sprzedarzy.... ale cóż - wiek robi swoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie znam się
Ogroooomne dzięki! Uspokoiłaś mnie. Miałam już wątpliwości, bo ten ginekolog (państwowy) nie ma najlpeszej opini - jednym słowem słabo się zna na wykonywanej pracy. Czasami przepisuje leki, które juz wycofali ze sprzedarzy.... ale cóż - wiek robi swoje.

Udostępnij ten post