Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Polecane posty

Czy są tu jacyś pożal się Boże archiwiści bez pracy? Najlepiej po studiach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kremowka
nie jestem po studiach ale mam kwalifikacje i dlatego moge założyć i poprowadzić archiwum (firma prywatna, państwowa) w Łodzi. Oferta jest jak najbardziej poważna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hmmm. Mi chodziło o porozmawianie z archiwistą, wymianę doświadczeń, itp., bo sama jestem archiwistką. Nie mam pracy dla nikogo. A poza tym, ten temat założyłam ponad pół roku temu (albo i półtora, ale kłócić się nie bedę), skąd Ty go wytrzasnęłaś??? :D:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja jestem archiwista, ale mam prace;) Jestem kierownikiem archiwum. Mam wyzsze wyksztalcenie specjalistyczne i spore doswiadczenie (praca w archiwum panstwowym, a potem w duzej spolce SA na stanowisku kierownika). Niedawno zmienilam firme, ale stanowisko to samo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A czemu \"poza sie Boze\" archiwisci? Teraz jest duze zapotrzebowanie na fachowcow z wyksztalceniem i doswiadczeniem w tym (rzadkim i nietypowym) fachu - mozna przebierac w ofertach i marudzic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kremowka
do tego zeby prowadzic archiwum nie trzeba wyższego wykształcenia. archiwum prowadze w urzędzie państwowym. po prostu chcialabym podpisać umowę zlecenie. ot tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach