Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

tlen

przykro mi

Polecane posty

Zostałam bardzo źle potraktowana przez rodziców dzieci z mojej klasy (jestem nauczycielką). Poszło o to,że jestem w ciąży i ponoć nie nadaję się więc do pracy z dziecmi w twkim stanie. Jest mi bardzo przykro.

Gość co za
ciemnogrod

Gość Przyszła Mama
Niewiem czego uczysz,ale jesli nie jest to przedmiot wymagajacy wysiłku fiz,np:wf,to nie bardzo rozumiem..Zalezy tez w jakim wieku sa dzieci ,czasem rodzice obawiaja się,ze pani w ciązy nie da rady gromadce rozbrykanych maluchów...Pozdrawiam

Rozpoczął się rok szkolny a ja jestem kilka dni na zwolnieniu, bo zachorowałam. Uznali więc ,że jestemnieodpowiedzialną osobą.

Co za bzdura! Ze niby z jakiego powodu? Moze zgorszenie bedziesz siac brzuchem? Ciekawe, czy dyrektor popiera zdanie tych pan, i tez chcialby, zebys przez 9 miesiecy siedziala w domu na L-4? Jesli sie dobrze czujesz i nic Ci nie dolega - olej babska, i spokojnie pracuj chocby i do dnia porodu (chociaz najprawdopodobniej tak dlugo nie dasz rady).

mi oczywiście nikt nie powiedział tego wprost. najpierw odbyła się wycieczka do pana dyrektora. miłe mamusie z ryjem (bo nie umiem tego inaczej napisać) zaczeły się wydzierać, że tu cytuję: \"jak ktoś taki może uczyć ich dzieci\".

Zapytaj tych szanownych mamuś, czy ich dzieci przyniósł bocian??? bo skoro tak reaguja, to chyba tak i czy z powodu tego ze były w ciąży zrezygnowały z pracy? Ja tez jestem nauczycielką i takze jestem w ciąży. Gdyby mi tak powiedziały, to chyba bym im oczy wydrapała. Trzymaj się dzielnie!

co za paranoja, jak można piętnować kobietę za to, że zakłada rodzinę; apsolutnie się nie przejmuj tymi dewotami to nie wskazane w twoim stanie, trzymaj się :)