Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Lena27

CO MYSLICIE O TYCH ZDJĘCIACH?

Polecane posty

Gość taka prawda
straszny kicz!! nawet jak na fotki ślubne, które z zasady są kiczowate:o jeżeli komuś na prawde zależy na zdjęciach ślubnych to powinien poszukać fotografa - artysty, który zrobi na prawde piękne fotki, dopracowane, na filmie średniego lub nawet dużego formatu... lepiej mieć kilka ładnych fotek niż setki takich kiczów!! wolałbym w ogóle nie miec zdjęć ze ślubu niż coś takiego:o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szczerze mówiąc to
ja bym zrobiła lepsze choć jestem amatorem fotografem, zdjęcia z galerii sa beznadziejne, członkowie rodziny mogliby takie zrobić i nie płacić obcemu pewnie niezłej sumki. a tak swoją drogą to rób sobie reklamę gdzie indziej bo tu ci ludzie prawde powiedzą i nie zarobisz!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość justyna200
MNIE BARDZO SIĘ PODOBAJĄ.....SĄ NIEBANALNE NATURALNE I CIEKAWE BARDZO ŁADNE ... ZAMÓWIŁAM WSTĘPNIE TEGO FOTOGRAFA :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fajne
zdjecia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dagmara1983
baaardzo ciekawe i urozmaicone zdjecia. mnie bardzo sie podobają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A mnie się podobają , całkiem niezłe jak na zdjęcia ślubno - weselne, które zazwyczaj są nudne.. mnie najbardziej podobaja sie zdjęcia z albumu nr 5 , 7 część, 8 , kilka z 9 i 10 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaapppaaaaa
nawet git:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kurier Weselny