Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przyszla wolontariuszka

WOLONTARIAT - piszcie o swoich doswiadczeniach

Polecane posty

Gość przyszla wolontariuszka

w sumie dosc dawno temu odkrylam w sobie dusze spolecznika, chce pomagac ludziom. jestem studentka, za rok koncze studia, tak sie zlozylo ze do tej pory mialam malo czasu na zycie, malo wolnego czasu, ale teraz stalo sie tak ze mam go duzo, rozstalam sie z chlopakiem, na studiach mam malo zajec, chcialabym zajac sie czyms co da mi duzo satysfakcji, mysle ze czyms takim moglby byc wolontariat. Bardzo chcialabym komus pomagac, ofiarowac swoj czas, na razie nie wiem konkretnie co chcialabym robic, bo nie mialam z tym nigdy do czynienia, ale nie daje mi to spokoju i siedzi we mnie taka chec. Ale nie wiem od czego w ogole zaczac, gdzie sie zwrocic. Moze sa tu na forum jacys wolontariusze i zechca sie podzielic doswiadczeniami :)

Tak, wolontariat piękna rzecz tylko w sumie i tak nic niemożesz zrobić. Byłam wolontariuszką w kilku miejscach, chciałam ratować ludzi a instytucje odwracały się dupą.Taka jest prawda niestety.

Gość Mariusz Kołodziejski
Serdecznie zapraszamy do współpracy na zasadzie wolontariatu z integracyjnym Punktem Pośrednictwa Pracy Wolontarystycznej "Centerko" przy Stowarzyszeniu "Pomost" w Łodzi. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.pomost.org.prv.pl w zakładce Centerko i odesłać drogą mailową: wolontariat.centerko@op.pl (tel.: 42 6320866)

Gość wybierz pseudonim dla siebie