Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kupiłam dziś

Przeceniona odzież w Carry

Polecane posty

Gość olfi
drodzy klienci pamiętajcie o jednym jak wy jesteście mili to i obsługa jest miła, ale niestety klientowi się wydaje, że jak się coś dzieje z jego rzeczą to trzeba przyjść i się wydrzeć na sprzedawcę, żeby rozładować swoją złość. klient ma prawo do przykrych komentarzy, a sprzedawca ma pokornie znieść jego niezadowolenie. Czy ktoś się kiedyś zastanawiał nad tymi biednymi dziewczynami, które stoją 12h na przymierzalni. Pomimo tego, że tłumaczą- ...bardzo proszę 3rzeczy do kabiny- to jak się zachowujecie rzucacie górę ciuchów na stolik a potem epitet. Tak się nie postępuje. Czytam na forum, że rzeczy są poplamione i nie ma rabatów. jak sądzicie czy rzeczy są od nowości poplamione ---NIE! to niestety Wy szanowni klienci!!!! Wchodzi się z jedzeniem, napojami a potem się narzeka, tak jest najprościej. Pewnie wiele razy spotkaliście się z plamami z fluidu--prawda? jak myślicie kto to robi ----obsługa???? NIE to Wy szanowne klientki. Niedawno sama usłyszałam, że jestem bezczelna ----kiedy zwróciłam klientce uwagę odnośnie picia na sklepie. Już nie wspomnę o dziewczynach, które obsługują kasę przez 12h czy ktoś z was szanowni klienci podejmie wyzwanie i będzie kasował przez taki kawał czasu przy komentarzach, że tu jest gorąco a za wolno a za długo. Ci ludzie to nie roboty. Takich przykładów mogę mnożyć. Jeśli chodzi o zwroty, reklamacje, wymiany to nie sprzedawcy wymyślili reguły gry tylko właścicielka tej firmy, dlaczego nie napiszecie do Poznania tam jest mózg, który opracował te zasady. Carry to nie jest firma wysokich lotów ,toteż jeśli ubieracie się na wyprzedaży to nie oczekujcie, że za cenę malucha będzie jakość mercedesa ---to jest nie możliwe nie miejcie złudzeń. Poczytajcie wypowiedzi --piszecie----- te panienki powiedziały !!!!! Trochę szacunku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość agggg
Odzieży z przeceny nie można zwrócić niestety (zależy na jakiej wyprzedaży), bo ogólnie można wymienić na taki sam towar jaki się zwraca, ale przypominam, zależy na jakiej wyprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość doribori
a jak się Państwo zapatrujecie na reklamację kurtki-płaszcza zimowego, z którego po drugim praniu zrobił się worek, na metce pisze można prać mechanicznie do 40 st. Płaszcz został wyprany w 30 stopniach na delikatnym wirowaniu jak firanki. Czy jest szansa, aby producent uwzględnił taką reklamację. Dodam, że płaszcz był bardzo drogi i nie możliwe by było prać kurtki w rękach i wykręcać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość to się nosi do pralni
a nie próbuje prac samej 🖐️ próbuj ale podejrzewam, ze wlasnie tak ci odpiszą / odpowiedza na reklamacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ktosik i ja
przecenionego towaru sie nie reklamuje!!!! nie oddadza pieniedzy!!! bez wzgledu czy byla dziurka czy nie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość doribori
na metce były wskazania nie prać chemicznie więc co jakiej pralni miałam zamieść ????? nie było wskazań nie wirować albo prać ręcznie, wręcz przeciwnie wyraźnie pisze prać mechanicznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aha no to reklamuj
płaszcz i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kto pierze plaszcz
w pralce? :-0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość doribori
Kto pierze płaszcz w pralce ? JA skoro pisze na metce, że można prać mechanicznie a zakazane jest pranie w pralni chemicznej to dlaczego mam go nie prać w pralce. Płaszcz nie jest wełniany, ani z żądnego materiału który uległ by skosmaceniu, to jak kurtka puchowa tylko w formie płaszcza. Stąd moje pytanie czy ktorś reklamował tego typu kurtkę, proszę się nie wymądrzać że nie można prać w pralce skoro pisze na metce że można, płaszcz jest jasny więc w jaki inny sposób mogłabym go uprać, chyba nie ręcznie heheee w 21 wieku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miziabeczka
jesli chodzi o zwroty w carry kupowalam plaszcz na wyprzedazy i od razu zapytalam z czystej ciekawosci, czy mozna dokonac ewentualnie zwrotu- a pani powiedziala, ze nie, ze jedynie mozna wymienic na inny rozmiar. jednak nie wiem, co by bylo, gdyby kupiony przeze mnie plaszcz byl ostatnia sztuka. sciagaliby inny np. z poznania, tylko po to, aby nie dokonac mi zwrotu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikosd
Co do Pani pracownicy z carry, wlasnie probowałem wymienic koszule kupiona na prezent, minęlo niestety 7 dni, i w sklepie powiedziano ze niestety termin minąl i teraz to moj problem, wiec postanowilem zadzwonic do Waszej centrali i dowiedziec sie jak ten temat załatwic, i co usłyszałem, wlasnie ze to moj problem nie carry. Fakt problem moj ale opinia o marce i podejsciu do klienta jednak pojdzie za Wami, Tak trzymac aby do likidacji, powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość doswiadczony sprzedawca
jest 3 dni na zwrot a 7 dni na wymiane dzien zakupu liczony jest jako pierwszy w polskim prawie nie ma zapisu o obowiazku przyjmowania zwrotu, zalezy to tylko i wylacznie od dobrej woli sprzedawcy - tzn w tym wypadku od zasad jakie ustali sieciowka dlatego w jednych sklepach jest to 30 albo 28 dni, w jednych tj w carry 3 dni a w niektorych nie ma wcale takiej mozliwosci najlepiej nie tlumaczyc sie dlaczego chcemy zwrocic towar albo wymienic tylko jesli miescisz sie w terminie po prostu oddac lub wymienic towar i tyle jesli jest juz po terminie lepiej nie marnowac czasu - i tak nic nie wskórasz - sprzedawca ma wytyczne od firmy i musi sie do nich stosowac ps zawsze masz prawo odziez zareklamowac - inteligentny czlowiek domysli sie o co chodzi :) ale reklamuj tylko na taka wade o ktorej nie miales pojecia w dniu zakupu, zawsze mogla się dziura zrobić po prostu pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kaszanka111
dodatkowo ostatnio wprowadzili płatności IKO, więc jak byłam dzisiaj to udało mi się tak zapłacic, brawo :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Byłem i płaciłem IKO! Potwierdzam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×