Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jhgg

Mając SKYPE trzeba miec jakis program antywirusowy?

Polecane posty

Gość jhgg

Zainstalowałam SKYPE anie mam zadnego programu antywirusowego i cos mi sie zaceło chrzanic w kompie tzn wszytsko sie ''muli'', a pozatym jak dzwonie do kogos na SKYPE to za kazdym razem zaraz po kilku sekundach rozmowy rozłącza mnie

duza odwaga !! siedzisz w sieci i nie masz anty vira???? Skyp nie potrzebuje oddzielnego...Twoj problem prawdopodobnie to za mało pamieci RAM dlatego komp sie porusza ja mul na lyżwach...Wylacz kilka programów Ktorych nie potrzebujesz by otwieraly sie w autostarcie powinno pomóc...

Gość NO JA JESTEM LAIKIEM
JESLI CHODZI O KOMPA,a ta pamiec RAM to inaczej pojemnosc dysku moze? ciagle wyskakuje mi komunikat ze na dysku C zabrakło miejsca:) nie wiem o co chodzi

Gość NO JA JESTEM LAIKIEM..
aha , no jeszcze tego nie rozumiem co mi napisałas"Wylacz kilka programów Ktorych nie potrzebujesz by otwieraly sie w autostarcie powinno pomóc...''- nie wiem o co chodzi dokładnie,,mozesz mi napisac tak na chłopski rozum??

Ram to pamiec operacyjna a nie pojmnośc dysku na poczatek wkasuj coś zbednego z dysku C wylaczenie progarmu z auto to kliknij start- uruchom w okienku wpisz msconfig i kliknij uruchamianie pózniej odhacz programy których niepotrzebujesz zaraz po wlaczeniu kompa

Gość NO JA JESTEM LAIKIEM..
1, 96 GB- taką mam pojemnosć dysku, moze to za mało?kurcze ja sie naprawde nie znam