Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Królowa śniegu

Po co ćwiczyć po 23 ej?

Polecane posty

moze wczesniej nie maja czasu...moze teraz sie od[prezaja i ich to relaksuje...skoro macie otwarte o 23 to znaczy ze klienci tak chca i nic na to nie poradzisz...moze jakas muzyczka pomoze?:-)

bo ludzie lubia zatrowac innym zycie... i mysla ze oni sa najwazniejsi...co jest nie prawda... ktos im nagadal glupot ze klijent ma zawsze racjie..a to g...prawda

ja tam teraz w ogóle nie mysle o cwiczeniach...raczej o mieciutkiej podusi, kołderce i moim Misiu obok, który juz smacznie spi:-) No ale jak sie znajduja takie \"oszołomy\" co to cwicza o 232 to trudno...chyba nic na to nie poradzisz i im tego z głowy nie wybijesz:-)

Gość ojokojkjds
a czemu są niezdrowe? Nie znam się na tym i jestem bardzo ciekawa? To kiedy najlepiej ćwiczyć? :)

niezdrowe są dlatego ze organizm o tej godzinie już spi....juz konczy swoj dzien tak samo jak powinnismy my go skonczyc i sie połozyc i odpoczac, a nie go forsować jeszcze dodatkowo:-)wiec cwiczenia zeby schudnąć w nocy - odradzam bo pewnie marny efekt:-) Tak samo jak nie powinno się jesc w nocy bo organizm bardzo wolno spala i pracuje:-)

Gość ojokojkjds
dzięki królowo :) Nie wiedziałam o tym i ze względu na tryb życia zawsze ćwiczę wieczorami... Między 21 a 23, zależy :P Kurcze, tylko że rano to ja nawet nie mam czasu, żeby gazetkę przejrzeć a co dopiero ćwiczyć :( Wstaję albo o 5.30 albo o 7........

Gość a taki jeden ...
nie lepiej sie w tych godzinach seksić?

ale o 5:30 to chyba nie polecam...za wczesnie raczej, bo organizm tez musi sie obudzic:-) Mam nadzieje, ze ci zaraz ludzie poucieklaja stamtad i bedziesz mogła isc spokojnie do domku...a jak nie to ich postrasz ostra muzyką:-) albo załóż słuchawki na uszy...albo...pocwicz razem z nimi:-) hihihi Pozdrawiam

Gość ojokojkjds