Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mmartynkaa

czy to ciaza?

Polecane posty

Gość mmartynkaa

witam ostatni okres mialam 24 kwietnia 2006roku.. przewaznie cylke trwaly kolo 31 dni ale od jakiegos czasu mi sie rozregulowaly. od 3 tyg bola mnie strasznie piersi.. .... czekam na odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kilo
czy masz dużo śluzu..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmartynkaa
hmmm chyba taj jestem wilgotna a zawsze przed okresem "wysycham".podejrzewamze szyjke tez mam wysoko bo caly paluszek srodkowy wchodzi i tam tez wilgotno.... jestem w tym laikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kilo
no to niestety, bardzo prawdobodobne.. ja mialam okropne bóle piersi i śluz ze mnie ciekł.. piersi urosly mi 3 razy większe, facet od razu zauważył.. i mialam mdłosci na widok kawy.. to było na długo pprzed okresem, jakies 1,5 tygodnia..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czy nie prościej zrobić test? Nikt tutaj nie udzieli odpowiedzi na Twoje pytanie! Życzę ujrzenia tylu kresek ile Ci się wymarzy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmartynkaa
ale gdzie tam niestety ja sie ciesze.. .. tylko z jednej strony nie chce zbyt szybko robic testu, wole dowiedziec sie pozniej.. mnie zawsze przed okresem bola piersi(okolo 10dni), a traz juz odkad paitam jest 3 tyg moze wiecej ... ale nei pamietam juz tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość moj glos w sprawie
jesli jestes w ciazy to urodzisz w styczniu 2007 roku, dokladnie 14.01.07, gratuluje 🌻

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach