Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

taka jedna... jedyna

KROSS hexagon v2

Polecane posty

Gość chyba nikt tutaj nie jezdzi
na rowerze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ile kosztuje ?? To powiem Ci czy warto :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale większego bezsensu nie widziałem - przerzutki TX-50 i ten hamulec z przodu na dysku a rower pewnie z 700,- kosztuje. Co masz na tym rowerze zamiar robić - z Giewontu zjeżdzać czy po ścieżce rowerowej jeździć ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no wlasnie ten hamulec tez mi nie pasuje, bo za taka cene to wiadomo ze nie bedzie zbyt dobry, poprostu taki rower moge kupic blisko miejsca zamieszkania wiec dlatego sie pytam, a bede jezdzila raczej po lesnych drozkach a kosztuje 659 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Opowiem Ci co i jak z mojego dośwaidczenia: Mam Authora Prime: kupowałem gołego tj: bez błotników, bagażnika (tak wiem cioty jeżdżą z bagażnikiem ale ja lubie sobie wrzcić nawet koc aby sobie na czym poleżeć) i uchwytu na napój. sam rower jak ten był tani ale z tym wszytkim kosztował o ok 250 PLN wiecej. Chyba nie chcesz mieć białej bluzeczki w kropkach czy błocie więc zakładam że chociaż tylni błotnik kupisz. Siodełko - po prostu w wyposarzeniu standardowym masakra a wiem że kobietom ze wzgledu na szerszą miednicę na wąskim siodełku się źle jeździ - więc możesz doliczyć 50 PLN bo tyle mniej więcej żelowe kosztuje. Rower jest typowo górski (rama ATB) i jak sobie pojeździsz to zobaczysz że blery bedą Cię \"naginać\" jak cholera. Podejrzewam że \"chwyty kierownicy\" (te gąpeczki co to się ich trzymasz) są do niczego i również do wymiany. Manteki hamulców razem z dzwignią zmiany przerzutek to bezsens bo klamki są pewnie plastikowe, jak złamiesz klamkę to masz do wymiany cały element. Kobiety chcwalą sobie zresztą bardzo RevoShifty Shimano albo Gripy Srema (manetka obrotowa) bo nie muszą kombinowac tylko sobie obracasz jak \"gazem\" na motorze. Rower ma solidne opony ale pamiętaj że nie lada się namęczysz aby jechac na tak grubych oponach ale to jedynie moja uwaga bo ostatnio widziałem jak laska przywaliła tak w kant że gdyby nie opona to felga chyba by pękła. Jeśli chodzi o styl jazdy kobiet szczególnie miejski (krawężniki) to w tym rowerze jak znalazł jest ten widelec teleskopowy tylko. Moja rada szukaj roveru typu \"Cross\"...;) mniej trzeba włożyć więcej frajdy z jazdy dla Ciebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gryf ???????????? Pierwsze słyszę aby się tak nazywały \"chwyty kierownicy\". Jeśli chodzi o dzwignie przerzutek z tego modelu to mówię że to szajs szczegolnie dla przodu. Przednia przerzutka bardzo szybko łapie luzy i z taką manetką albo potwornie dzwoni albo fiksuje. :) Nie robię z kobiety idiotki, tylko jesli kupujesz rower i nie wiesz co w nim nie tak to po prostu odpowiadam. Smieszy mnie jak laska jedzie na rowerze co to rama jest jak dyszel od wozu, ma Rapidy i nie jest w stanie podjechać pod górkę bo cały rower waży a ona cisnie na manetki do póki nie zgubi łańcucha :D. Sprzedawca w sklepie Cię tak nakręci, że ani się obejrzysz a już bedziesz siedzieć na tym Krossie i klnąć i manetki i siodelko i ten bajerancki z przodu hamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Powiem ci szczerze, że kobieta nie kupuje roweru ze wzgledu co na nim jest ale jak wyglada i możesz się na mnie obrazic lub nie ale taka jest prawda. Co do jeszcze jednej rzeczy przestrzegam - aluminiowe obręcze w standardzie - katastrofa :O - i nie ważne czy Kross czy Merida.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×