Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

zwijka

Jak go zauroczyć?

Polecane posty

Co tu dużo pisać - jest on, ja i chyba zaczynam powoli czuć coś więcej. W weekend będziemy na jednej imprezie. Kilkakrotnie dawał mi sygnały, że go interesuję, ale nie wiem, czy to nie były żarty. Co robić? Jak się zachowywać? Jestem zielona...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łoj to sie trza przemalówać jo bych zielony baby nie ten tego :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik, się nie znasz, zielony fajny jest :o Od razu mówię, że mu nie obciągnę z połykiem, przynajmniej nie teraz :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no przeca żech ło żadnych łopciąganiach nie wspominoł :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może później :classic_cool: No nie bądźcie tacy, doradźcie. Na uwodzeniu facetów znam się jak kura na pieprzu. :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zapytoj sie go ile mo morgów a potym to juz jakoś rozmowa poleci :) A to ło cenach żywca, a to że zbiory w tym roku liche bedo :) a to że sie maciorka łoprosiła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odpada, on nie z tych :o co najwyżej mogę z nim pogadać o żywcu, ale tym płynnym. Ale to kurka nie wszystko... 😠 No nie wiem, wydekoltowana kiecka? To mi się wydaje takie prymitywne, łapać go na fizyczność...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale nóg do cholery nie mam zgrabnych :o jak ja będę wyglądać w tej kiecce? No wiem, na pewno ubiorę się jakoś estetycznie,ale co więcej, jak mam rozmawiać i te wszystkie gierki, o których nie mam pojęcia... Boję się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach