Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zagubiona w tłumie

Jak to sie robi z chłopakmi ?

Polecane posty

Gość zagubiona w tłumie

Może komuś to się wyda śmieszne, ale naprawdę nie mam doświadczenia. Chodzi mi o spotykanie się. No bo jest tak. Poznają się, wymienuają telefonami, umawiają na spotkanie. a jeśli on jej się nie spodoba, to jak ona ma mu o tym powiedzieć? Czy powinna się wykręcać ? Jeśli się zgodzi na kolejne spotkanie, to może dać mu nadzieje na coś więcej...

Niech mu powie, że nie ma czasu... za 10tym, góra 15tym razem zrozumie ;)

Gość zagubiona w tłumie
Też myslałam o takich sposobach, ale ja nie chce nikogo urazić. A Wy tak robicie ?

Ja zawsze mówiłam wprost że nie bedziemy się więcej spotykać ale starałam się robić to możliwie delikatnie toć tak zupełnie to się nie da:o Wydaje mi się nie ma sensu być przesadnie delikatnym i kogoś zwodzić. Ale z drugiej strony to jak ktoś Ci się na spotkaniu nie podoba to to widać po przebiegu spotkania i najczęsciej do drugiego nie dochodzi:) jak ja nie lubiłam takich randek:o

Gość Ewcia*24
zagubiona,to że powiesz szczerze,że nie masz ochoty się już więcej spotkać,nie zrujnuje nikomu zycia.przecież po paru randkach trudno,by chłopak pałał już wielką miłościa,więc tak bardzo go nie urazisz....... jedynie bedzie trochę smutny i/lub zagniewany.ale to normalne,wierz mi.będzie ok,szczerośc popłaca!!

Gość albo przygada Ci tak ze
zapamietasz na dlugo - tacy tez sa

Gość poczakujaca acz stara
a ja mam problem natury innej. Mianowicie spotkalam sie z facetem, podoba mi sie ale chemi nie czuje. Spotkanie bylo mile, bylo o czym gadac, ale zadnych motylkow w brzuchu..co sie robi w takiej sytuacji? Spotyka jeszcze z pare razy i patrzy co sie stanie? Pocalunek bez chemii? Czy zmany moga isc w bardziej pozytywna strone?