Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość z góry dziękuje

kto sie zna na prawie... plesae, pomóżcie

Polecane posty

Gość z góry dziękuje

Witam serdecznie:) Mam mały problem, czy Ktoś by mógł mi pomóc....?? Mianowicie ..kupiłam telefon w pewnym sklepie, okazało się,że nie działa on w mojej sieci, zaniosłam tego samego dnia go do reklamacji, w reklamacji skierowali mnie do serwisu , w serwisie powiedzieli,że w ciągu 14 dni mi go naprawią. Mam pytanko.... Czy w sklepie kupując ten telefon powinnam uzyskać informację,że nie będzie on działam w mojej sieci (kasjerki pytałam o to, mówiła,że ma zdjętego simloka i że będzie działał) ... teraz mam tel w serwisie, .. co mam zrobic jakie mam prawo..?? kupiłam tel po to aby go dnia nastepnego zanieśc do serwisu??? Wkurzyła mnie ta cała sytuacja, i zadzwonilam do sklepu gdzie kupiłam ten tel i powiedzieli mi ze to wina serwisu Noki (bo to jest tel Nokia) dzwoniłam do serwisu tylko sie wkurzylam bo facet powiedzial , mi za w ciągu 14 dni mi go naprawią... ... ale gdzie tu jest winny?? Przeciez gdybym wiedziała,że kupuje tel ktory nie działa w mojej sieci to bym go przecież nie kupiła!!!! Pozdrawiam Angelika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość z tego co wiem to
przysluguje ci prawo do dostania telefonu zastepczego na czas serwisowania.....ale pewna na 100% nie jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość facet ja
Prawdopodobnie popełniłaś błąd korzystając z gwarancji (naprawy) zamiast z rękojmi (wymiany) i prawa zwrotu towaru w ciągu 7 czy 3 dni bez podania przyczyn. Sklep Cię podpuścił. Co zrobić? Nie specjalizuję się w tym, ale poszukaj www urzędu ochrony konkurencji i konsyumentów i rzecznika ochrony konsumentów. Tam są informacje, a takze porady telefoniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kkkkkkkkk
chyba po zdjeciu simlocka gwarancja nie przysluguje, traci sie ja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie trzeba było korzystać z gwarancji tylko z ustawy o o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.1) (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.) Na jej podstawie od razu wymieniliby Ci telefon na nowy bez naprawy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość z góry dziękuje
w serwisie pytałam o aparat zastępczy, ale niestety nie otrzymam go bo nie jestem w klubie Nokii :O Kurcze ja nic wielkiego nie chcę :( tylko odzyskać swój telefon:( a najlepsze jest to,że jak dzis dzwonilam do tego sklepu to powiedzieli mi ,że kierownik sie zdziwił ze ci co się zajmuja tel nie podali mi jakiegos tam kodu który podobno sie wpisuje do tel i wtedy działa w Erze :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość z góry dziękuje
kurcze no wiem,że źle zrobiłam podbijając gwarancję:( Ale skąd mogłam wiedzieć ze w Erze nie będzie działał:( nikt mi tego nie powiedział:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×