Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kto mi powie

jutro mam rozmowę w sprawie pracy w KSIĘGARNI....

Polecane posty

Gość kto mi powie

jak mam sie przygotować do takiej rozmowy?? Bardzo prosze o rady. w ogóle co myslicie o pracy w księgarni??!! Jestem po studiach i bardzo chcialam pracować gdzieś w administracji, ale ogłoszeń jest bardzo mało:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość óóó
poczekaj jeszcze może coś znajdziesz a co do pracy w ksiegarni to daj sobie spokój to jest moje zdanie pięć lat studiów i praca w księgarni chyba nie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kto mi powie
ale siedzę już tyle w domu:( Chcę iść "do ludzi" Sama nie wiem co robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lepsze
takies doświadczenie niz zadne:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość derete
Gdtby praca w księgarni miala taki charakter jaby sobie mozna teoretycznie wyobrazić, wiec ze doradzasz klientom, znasz sie na literaturze, to uważam ze człowiek po studiach jest jak najbardziej na miejscu.Ale mozliwe ,ze bedziesz tylko kasować i to wszystko,A co do pracy w administracji uważam ze jest nie mniej głupia.Wlasciwie to powinny ja wykonywac osoby ppo szkole sredniej jak jeszcze 10 lat temu bylo,ale teras namnożyli sie nam "magistry" i ot co..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kto mi powie
Dziś mam tą rozmowę :O Sama nie wiem czy chcę tam pracować :O Zależy jeszcze jakie będą warunki pracy. Plusem jest to, że jest to praca niedaleko mojego domu,oraz to że niedziele sa wolne. Pozdrawiam 🌼

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tawarnetta