Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hhhh

nawiedzony obraz

Polecane posty

wnijdzie w Ciebie ZŁE:P tylko nie wiem , co , ale tak sie stanie:)

Gość hhhh
dawalismy rozne linki nie chce mi sie cofac teraz wejdz i poczytaj same linki i powiesci

Eetam, Candymana się nie boję... To mój przyjaciel ;) Kiedyś go nawet zawołałam 5 razy w lustrze :P Nie, no, idę czytać... Ale to czytanie zajmie mi dużo czasu i w tym czasie zdąży się narobić kolejne 50 stron...

Gość konowałka
według mnie ten chłopiec to Jan Paweł II w dzieciństwie. Przyjrzyjcie się mu dokładnie.

Gość hhhh
Henry David Thoreau PoemHunter.com The Moon Time wears her not; she doth his chariot guide; Mortality below her orb is placed. --Raleigh The full-orbed moon with unchanged ray Mounts up the eastern sky, Not doomed to these short nights for aye, But shining steadily. She does not wane, but my fortune, Which her rays do not bless, My wayward path declineth soon, But she shines not the less. And if she faintly glimmers here, And paled is her light, Yet alway in her proper sphere She's mistress of the night.

Gość hhhh
Helen Hunt Jackson PoemHunter.com A Calendar of Sonnets: January O Winter! frozen pulse and heart of fire, What loss is theirs who from thy kingdom turn Dismayed, and think thy snow a sculptured urn Of death! Far sooner in midsummer tire The streams than under ice. June could not hire Her roses to forego the strength they learn In sleeping on thy breast. No fires can burn The bridges thou dost lay where men desire In vain to build. O Heart, when Love's sun goes To northward, and the sounds of singing cease, Keep warm by inner fires, and rest in peace. Sleep on content, as sleeps the patient rose. Walk boldly on the white untrodden snows, The winter is the winter's own release.

Gość hhhh
no w koncy jestescie .Ide sie uczyc bo jutro obleje przez ten topic

Gość hhhh
Hallelujah I've heard there was A secret chord That David played, and It pleased the Lord But you don't really care For music, do you? It goes like this: The fourth, the fifth The minor fall, the major lift The baffled king Composing Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Your faith was strong But you needed proof You saw her bathing On the roof Her beauty and the Moonlight overthrew you She tied you to a kitchen chair She broke your throne And she cut your hair And from your lips She drew the Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Maybe I've been here before I know this room I've walked this floor I used to live alone Before I knew you I've seen your flag On the marble arch Love is not a victory march It's a cold and It's a broken Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah There was a time You let me know What's really going on below But now you never show It to me, do you? I remember when I moved in, you Your holy dark Was moving too And every breath we drew Was Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Maybe there's a God above And all I ever Learned from love Was how to shoot At someone Who outdrew you It's not a cry You can hear at night It's not somebody Who's seen the light It's a cold and It's a broken Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah

Gość hhhh
szapon ieamowite chyba sie nie uspie:D

Gość hhhh
Boze co sie dzieje?Nie wiem czy zauwazyliscie ale przescigaja nas jakies topici o seksie analnym i sterczacych sutkach!!!!!!!!1

Gość hhhh
z jednej strony to dobrze a le z drugiej..........

obrzezaj 🖐️ powiesiłam sobie juz sukien ki letnie w nowej szafie:D masz jakies , hmmm.... cikawostki?

ciekawostki takie, że za chwile wypije kawę i rzuce kompem o ściane 😭 wurza mnie trochę to obrzezaj :P dziś krowa będę :D ten znejomy co mu wysłałam blondzie, co mnie tak opieprzył kazał mi pooglądać jakies normalne obrazy i wysłał mi stronkę z wizją artystyczną naszego wspólnego kolegi....beznadziejnie mi się oglądało jakieś kwiyty, drzewa cz góry :O to chyba kolejny znak że do lekarza czas 😭 jeszcze jedna zaba to na pogotowie jade :classic_cool: Papierowe 🖐️ hhh, trzeba wsadzic kosmicznego linka to sie wszyscy nakręcą znów :D

juz nie ma co wrzucac na topik bo wszystko co mialo byc wklejone to jest powklejane i zabraklo materialu na necie:P

Gość hhhh
krowa poszukam potem cos o ufo:D

Gość hhhh
poszukam na pewno bo ostatnio tak topic zaginal ze musialam go szukac w wyszukiwaczu topicow

hhhh i tak nie jest zle bo 91 stron nawalone w 3 czy 4 dni to naprawde niezle

Gość hhhh
ale trzba dojsc do magicznej liczby 666:P

gregia , to znajdx lepsze:p mnie sie pododba ap raiw reobi wielka róznice. nie wiem , skad jeste s , ale u nas manekiny nie sa sine , w przewazajacej części maja tez włosy:P

o matko , nie wiem , co sie stało z literkami....:o klatwa jakaś to jest chyba 😭

arava wyluzuj nie wiem czemu to odebralas jako atak na swoje zdjecie pozartowac nie mozna