Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

przeniesienie

Jestem gejem, choć..

Polecane posty

[05.12] 21:52 Riki7 (riki7@wp.pl) Cześc.Jestem Marcin Mam 19 lat , mieszkam w małym miasteczku i jestem gejem ,choć nawet napisanie tego sprawia mi ogormną trudność. Jestem uczniem liceum ,mam przed sobą fajną przyszłośc ,tylko że nie według mnie. Nikt nie wie o mojej orientacji ,nawet nikt się nie domyśla. Ja natomiast od kilku lat walcze ze sobą, nigdy nie zaakceptuje siebie takim jakim jestem. Chciałym mieć żonę, dzieci , nie ranić swojej rodziny. Teraz znajduje sie już chyba u kresu swojej wytrzymałosci ,am dość życia w ciągłym kłamstwie i skrywania się pod maską pozornie szczęśliwego człowieka. Moje życie chyba już przegrałem. Gdybym tylko mógł chciałbym zmienić swoją orientację albo po prostu się nie narodzić. Nie wiem jak długo jeszcze tak pociągnę, różne myśłi mną szargają . .. Nie mogę tak żyć, chcę szczęścia!! ... [05.12] 21:56 Riki7 (riki7@wp.pl) Aaa i przepraszam, ze umieściłem to w tym dziale.. ;/;( Ehhh... ... [05.12] 21:58 babulinkaaa ale pewny jesteś ze jesteś gejem?? bo moze jakoś to sobie wmawiasz...masz w końcu dopiero 19 lat. twoja orientacja prawdopodobnie jeszcze się kształtuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przestań się zadręczać, bądż sobą , bądż szczęśliwy.... jeżeli nie jesteś hetero, to nie możesz stwarzać pozorów (żona,dzieci), zrobisz krzywdę sobie i .... małe miasteczko mówisz ...rozumiem , może czas wyjechać,coś zmienić,tylko w Twoim przypadku napewno to trudne ,jesteś młody , trudna sytuacja, ale walcz... pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rylkin
chłopie teraz leczą zboczenia ... genetyka już takie postępy robi, że nie długo gejów już nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach