Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pytajka101

Jakie badania należą się w ciąży w ramach NFZ?

Polecane posty

Gość pytajka101

???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jesli chodzisz panstwowow do ginekologa to bedziesz miala robiona morfologie co 2 miesiace, co miesiac mocz i 3 usg przez cala ciaze o ile nie bedzie powiklan (czego oczywiscie zycze) to w 12,22 i 34tyg ciazy. Aha no i jeszcze badanie glukozy w surowicy a na samym poczatku ciazy WR i grupa krwi jesli gin jest sympatyczny i ma dobra pule to moze ci dac skierowanie na toxoplazoze ale np u mnie w miescie to nie jest praktykowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pytajka101
a ja jestem w 11 tc a lekarz nie przepisał mi żadnych badań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
najwyzszy czas zebys miala zrobione juz badania, nie wiadomo jak z twoja grupa krwi, powinnas juz tez otrzymac skierowanie na usg.... no ale to nasza polska rzeczywistosc jak sie nie upomnisz to nic nie dostaniesz.... zobacz czy w twoim miescie nie ma prywantej przychodni na umowie z NFZ, ja do takiej chodzilam w pierwszej ciazy; teraz mam zaufanego lekarza i chodze prywanie (jestem w 14tyg ciazy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pytajka101
Aneczka,ale o co chodzi z tą gr.krwi? Czy tylko o ustalenie jaką mam? Jeśli tak ,to miałam juz kiedyś zbadaną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jesli mialas zbadana grupe
krwi to mozesz pokazac lekarzowi i nie bedziesz musiala robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach