Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Muffinka

Reklamacja- pomocy

Polecane posty

Witam serdecznie. Mam pytanie: Tydzień temu kupiłam spodnie w sklepie ORSAY. Zapłaciłam za nie 100 PLN. Po kupnie musiałam je skrócić o 3 cm, gdyż niestety matka natura nie obdażyła mnie długimi nogami. Wszystkie nowo- zakupione spodnie muszę skracać. Problem twi w tym, że po 1 dniu noszenia, owe spdonie zaczęły się dosłownie rozchodzic na posladkach. Nie na szyciu - ale dosłownie rozchodził sie materiał. Dziś [po 3 dniu noszenia] spodnie pękły na kolanie. Znów dosłownie rozszedł się materiał. Obawiam się tylko, że reklamacja nie zostanie uwzględniona ze względu na fakt skrócenia... Proszę mi powiedziec, czy w takim przypadku mogę domagać się zwrotu kosztów lub wymianę na nowe spodnie? proszę o pomoc:( 100 PLN to dla mnie naprawdę duzy wydatek...:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lucesita
wydaje mi sie ze niestety ale nie mozesz ubiegac sie o reklamacje chyba ze spodnie zostaly zszyte tak ze nie widac iz byly skracane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nic nie widać. Nic a nic. A poza tym, gdybym ich nie skróciła, nie mogłabym ich nosić. A gdybym ich nie nosiła - nie rozeszłyby się nigdy. Tak na logikę :o Nie wiem, martwię sie. Ale wg mnie to nie jest normalne by spodnie drogie [bo dla mnie to dużo jak na spodnie] rozeszły się podczas 3 założenia. Materiał musiał być zleżały, sama nie wiem... zainwestowałam w jedne pożądniejsze spodnie, to mam... :( Może Ktoś miał podobny przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nic nie
mów, że skracałaś spodnie, tylko od razu rzuć spodnie na lade z paragonem i krzycz, że to skandal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chyba tylko to mi pozostaje. Jeśli się zorientują, że skracałam, będę się wykłócać... Nieco chorym wydaje mi się fakt, że skrócenie spodni w celu normalnego uzytkowania chroni producenta przed ewentualnym zwrotem i reklamacją.... Sa bezkarni- to jest najgorsze.... A ja wówczas musiałabym kupować spodnie co tydzien, bo żadna reklamacja nie bylaby uwzględniona. A każde muszę skracać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niezła mamuśka z ciebie
myślę że spokojnie możesz reklamować a skrócenie nie ma tu nic do rzeczy. materiał był badziewny i rzecz nie nadaje się do użytku tak czy inaczej. w końcu to nie skrócenie jest powodem dramatu no nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie!!! Nic nie zmienia faktu, że czy skróciłabym, czy nie towar jest bublem. Dziękuję Wam za porady. Zmotywowaliście mnie troszkę:) Teraz mogę pewnie iść się wykłócać. Pójdę z podniesioną głową :D Pozdrawiam Was serdecznie i życzę pięknego wiosennego dnia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nic nie mów że skaracałaś
Jakby sprzedawca był wredny, to by powiedział, ze skrócenie zmieniło fason spodni i przez to pękły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak naprawdę wydaje mi się, że te spodnie i tak idą na ZWROTY! wiec nie powinno byc problemu z reklamacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja też kiedyś oddałam spodnie do reklamacji w sklepie orsay, i tez mialy one identyczną wadę. I też je wcześniej skróciłam. Zaniosłam z 2 paragonami (wtedy dawali 2 papierki, nie wiem jak jest teraz) i powiedzialam ze sie rozeszły tu i ówdzie ;) oddali z miejsca kasę, bez szemrania, byli mili i nawet nie zauważyli że spodnie były skracane. A swoją drogą, uważam że skrócenie nie ma wpływu na fakt reklamacji. Przecież często sklepy same oferują przeróbki na miejscu :) Ale fakt, lepiej może im o tym nie mówić ;) 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ślicznie Wam dziękuję Dziewczyny:) Dzwoniłam do Federacji Konsumenta, powiedziano mi, że jeśli wada wystąpiła w miejscu innym niż spodnie były skracane, to jak najbardziej mam podstawę prawną, by domagać się zwrotu kasy lub wymiany na nowe. Jutro jadę do sklepu, trzymajcie kciuki:) Dobrego słonecznego dnia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×