Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aga jagaaaa

Dajecie korki z j. obcego? jak wygladaja?

Polecane posty

Gość aga jagaaaa

chodzi mi o to jak je prowadzicie. Czy macie jakis podr, kserowki z ktorych cwiczenia robi Wasz uczen, czy moze przerabiacie jeszcze raz to, co bylo na lekcjach w szkole, a moze cos zupelnie innego. Napiszcie prosze, bo zastanawiam sie jak uczyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aguuus
ja nie daje korkow ale gdy bylam w LO to chodzilam na nie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aga jagaaaa
no to moze mi powiesz jak one wyglądaly? albo jakbys chciala zeby wygladaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aguuus
korki musisz przede wszytskim dostosowac do poziomu ucznia , zreszta sam Ci o tym niehc powie na pierwszych zajeciach ,jesli sobie nie radzi z tym materialem w szkole to polecam opierac swoje zajecia glownie na tych ksiazkach ,cw co maja obowiazkowe w szkole ,najlepiej omawiac wszystkie problemy ,wyjasniac a z czasem zaczac np przygotowywac o jedna lekcje do przodu zeby na zajeciach "lapał o co chodzi" . Mnie zawsze pytali na poczatku czy chce to co w szkole czy chce cos innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aga jagaaaa
oki zapytam na pewno :) jak amcie jeszcze pomysly to piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aga jagaaaa
w ogole nie wiem jak pierwsza lekcje zrobic bo nie widzialam sie jeszcze z uczniem to nie wiem co umie a co nie. chyba powinnam zrobic taka organizacyjna, zapytac czy chcialby przerabiac to co w szkoel czy cos innego, sprobowac sie polapac na jakim poziomie jest uczen. co myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aguuus
i polecam dawac zadanka domowe i...:) pytac co lekcje slowek :) wiem ze to niezbyt przyjemne:P ale z czasem jej za to dziekowala :) bo przynioslo super efekty , taka co lekcyjna kontrola mobiluzuje do nauki, aha nie wiem na jakim poziomie bede uczniowie ale polecam rozmawiac po angielsku nie mowie ze caly czas bo gramatyki bo raczej nie skumali i tylko nie potrzebnie sie zdowolali , ale np taki zyciowe jak minal dzien co robisz w weekend itd, bo na lekcjach w szkole nie maja oni zbyt wiele okazji do tego.... a pozniej gdy przychodzi do matury ustnej robi sie panika bo sie okazuje ze ni idzie nawet zdania wydusic z siebie , pozdrawiam :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aguuus
za literowki przepraszam i za ten 'angielski ' bo w sumie nie napisalas o jaki jezyk chodzi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aga jagaaaa
ok dzieki spoko rady :) zastosuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kama1278
ja daje z niem a wyglada to tak ze przrabiamy jego podr (najpierw zaleglosci potem troszke do przodu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malagga
zeby poznac poziom ucznia zajrzyj do jego szkolnego podrecznika, zapytaj, jak mu idzie, jesli sobie nie radzi to oczywiscie robicie to, co w szkole.Slusznie ktos zauwazyl, zeby robic lekcje do przodu. Ale nalezy urozmaicac - jesliw w podr. jest wolny czas, to przygotuj tez jakies swoje cwiczenia. Natomiast jesli uczen chce uczyc sie dodatkowo, to po orientaccji, ile umie, przygotuj jakis plan materialu, ktory zrobicie. Lekcje muszą byc urozmaicone, bo nawet licealisci szybko sie nudzą. Moja lekcja wygląda tak: na początku pytanie: jak leci, co słychać, jesli cos sie wydarzylo u nich ciekawego to rozwijamy temat, potem przechodzimy do sprawdzenia z poprzednich zajęć, nastepnie do sedna sprawy - jakas gramatyka, slonictwo - cwiczenia tez zroznicowane! jesli w jednym ma tlumaczyc zdania, to w nastepnym tylko połączyc warianty lub uzupelnic luki. Zadanie pracy domowej. Na koniec krotka (w zaleznosci od ilosci czasu) rozmowa - np, jesli omawialismy czas przeszly, to co robiles wczoraj wieczorem, jesli tryb przypuszczający, to co zrobilbys, jesli... itp. trzeba myslec i PRZYGOTOWYWAC SIE DO ZAJEĆ to podstawa sukcesu :) pozdrawiam i zycze skutecznego nauczania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aga jagaaaa
dzieki :) ma ktos jeszcze jakies sposoby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×