Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

samotna_nie_z_wyboru

Jak przerwać tę parszywą samotność?

Polecane posty

Witam Was! Może zacznę od tego, że jestem już 27 letnią kobietą, mieszkam w małej mieścinie gdzieś na wschodzie Polski. Jestem normalną osobą, żadnym oszołomem, uważam się za w miarę atrakcyjną, ułożoną, nie jestem żadnym dziwakiem, mam jakieś zainteresowania, mam też chyba poukładane w głowie, jestem po studiach. Niby wszystko ze mną ok, poza jednym - jestem parszywie samotna. Nie chodzi tu tylko o samotność z powodu braku mężczyzny, ale ogólnie. Po prostu nie mam przyjaciół, nie mam znajomych. Jedyna moja prawdziwa przyjaciółka wyjechała rok temu za granicę i w zasadzie zostałam w mojej małej mieścinie zupełnie sama. Sama mieszkam, od rana do wieczora pracuję, nie mam nawet okazji żeby kogoś tutaj poznać. Już nawet nie liczę tych samotnych wieczorów, które spędziłam. Zaczyna mnie to już męczyć i przytłaczać. Z poprzednim facetem rozstałam się 1,5 roku temu, od tamtej pory jakoś nie umiem sobie ułożyć życia z nikim innym, choć parę razy próbowałam. Zresztą poznanie tutaj kogoś w miarę normalnego graniczy z cudem. Zostali tu albo staruszkowie, albo ludzie poniżej 20 roku życia - czyli brak perspektyw. Mnie jednak póki co trzyma tutaj praca, całkiem dobrze płatna, dlatego z niej jeszcze nie zrezygnowałam. Może któraś z was jest albo była w podobnej sytuacji? Jak sobie z tym radzić? Mam też problem, bo jestem osobą raczej nieśmiałą i nie mam odwagi podejść do facetów na ulicy i ich zaczepiać. A poznawanie przez internet nie wchodzi w grę - próbowałam i nic z tego nie wychodziło. Jak wyjść z tego parszywego dołka i zacząć żyć, a nie wegetować?

dzieciaki i staruszkowie? no wypraszam to sobie :P na każdego przyjdzie czas ;) zobaczysz !

Gość czterdziestolatek