Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Nescafe

ZMYWARKA

Polecane posty

Muszę pilnie kupić zmywarkę. Mam na to 2.000 zł. Oczywiście miło byłoby gdyby coś z tego zostało na tabletki do niej:)Ma być duża (chyba 60 cm), absolutnie nie stalowa, raczej biała wolnostojąca. Nie wiem, co jeszcze jest ważne przy zmywarkach, widziałam jakieś elektroniczne wyświetlacze itd. Ale nie znam się na tym. Proszę o radę czym się kierowac, ewentualnie jeśli macie zmywarkę i jesteście zadowoleni napiszcie jaki to model. Do tej pory myślałam o Boshu lub Siemensie.Czekam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kieruj sie zuzyciem pradu i wody oraz mozliwymi programami zmywania - sama ocen, jakich potrzebujesz; sporo taniej niz w tradycyjnych sklepach zaplacisz w necie, a ceny porownaj sobie np w ceneo.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezpiecznie jest kupować w necie?sprzęt za 2000 zł?Nigdy nie kupowałam, czy ktoś moze mi polecić jakiś dobry sklep internetowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kup bez bajerów i elektroniki:) najprostsza bedziesz zadowolona:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niezmywająca