Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość qqqqqqqq22

czy to mozliwe...????

Polecane posty

Gość qqqqqqqq22

witam,mam pytanie,kupilam dzisiaj test ciążowy- dwa dni po "zajśćiu"i przeczytalam w ulotce ze wykonuje sie go dopiero 6-10 dni po mozliwym zaplodnieniu,nie chce tak dlugo czekac!!!!jestem studentka i nie chce jeszcze dzidziusia-były tylko pieszczochy,napiszcie prosze czy moge ten test wykonac szybciej?czy bedzie skuteczny??bardzo boli mnie brzuch na dole.....nie wiem czy to stres czy cos innego...

Zapomnij.6 dni po stosunku test jest pozytywny bardzo rzadko, to tzw. chwyt marketingowy.Taką ciążę mógłbytest wykryć, jeśli:- do zapłodnienia doszło od razu po stosunku (a tego nie wiesz, do niego mogło dojść i 6-7 dni później)- do zagnieżdżenia doszło skrajnie wcześnie.Proces zagnieżdżania trwa od około 6tego do 12tego dnia po owulacji, dopiero wtedy rozpoczyna się produkcja hcg. W wielu przypadkach jeszcze w dniu spodziewanej miesiączki hCG jest za niski, by mógł zostać wykryty, dlatego Ci którym test pozytywny wychodzi 6 dni po stosunku - powinni spróbować szczęścia w grach losowychI tutaj, niestety to, że TY CHCESZ - niewiele może zdziałać. Najlepiej poczekać do terminu miesiączki bo test wykonany wcześniej niż 23-24 dni po stosunku - przy wyniku negatywnym - nie da pewności braku ciąży.

Gość tira_misu
hmm czyli 2 tyg. po stosunku i 2 dni po spodziewanej miesiazcze to za wczesnie na np. clear blue?

Gość paula7778889990
to raczej cos innego. nie stresuj sie i glowa do gory! ja tez tak schizowalam i tez robilam testy( wlasnie te szybkie) . objawy ciazy moga pojawic sie dopiero po jakis 2 tyg. najwcześniej. a tescik zrob za 6-7 dni. ale i tak napewno nie masz co schizowac!pozdrawiam!