Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość trusski

studiujecie prawo?

Polecane posty

Gość trusski

jest tu ktos kto studiuje prawo?

Gość Ksiezniczka84
a czemu pytasz?

Gość trusski
bo dostalam sie na ten kierunek i chcialabym wiedziec czy b. ciezko jest itp

Czy jest ciezko? To zalezy. Jesli nie masz problemow z zakuwaniem duzej ilosci materialu na pamiec, to dasz rade. Bo wlasnie na zakuwaniu cale te studia polegaja. Sam material nie jest trudny do zrozumienia. Ale jesli z pamiecia u ciebie kiepsko, to szybko odpadniesz.

Gość trusski
no ale przeciez nie mozna wszystkiego wkuwac na pamiec...

Gość anecz--ka
tak, jazdy może być

Gość Ksiezniczka84
prawo to glownie wkuwanie na pamiec zalezy jeszcze w jakim miescie bedziesz studiowac

Gość ds
Byłam na prawie. Tysiące stron na pamięć.

Gość abecadło123
studiuję prawo, miałam takie same obawy, jak ty. jednak w praktyce okazało się, że to mit. studiowanie tego kierunku nie polega tylko na zakuwaniu na pamięć, choć i to Cię nie ominie.. jednak nawet wykucie na pamięć podręcznika od deski do deski nie da Ci wiele, jeśli nie potrafisz myśleć :-)

Gość Ksiezniczka84
jak to wykucie nie da wiele pewnie ze da ja tylko kuje na pamiec wszystko tyle ze to wystarcza tylko na egzamin zeby przepisac to z pamieci a potem wylatuje z glowy

Gość abecadło123
księżniczka84 no to współczuję Ci i zastanawiam się, na jakiej uczelni i ile lat tak się uchowałaś jadąc na recytowaniu podręcznika??? i w końcu w jaki spoóśb zamierzasz w przyszłości dokonywać np. wykładni prawa?

Gość o księżniczka
powiedz jak sie nazywasz żebym czasem do ciebie w przyszłości na porawdy prwane nie trafiła

Gość ona studiuje tipsologię
a nie prawo, oszaleliście prawo jest ciekawe i spoko do ogarnięcia jak się tym interesujesz i naprawdę lubisz (są dziedziny które ciężko przełknąć ale ogólnie da się żyć)