Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość w_y_p_adkowość

Problem byłby rozwiązany gdyby kobiety na kursach jazdy...

Polecane posty

Gość w_y_p_adkowość

...miały do wyjeżdżenia OBOWIĄZKOWO przynajmniej 75 godzin w mieście i z 10h poza miastem z prędkością powyżej 100 km/h.

a dlaczego kobiety?? jestem kobietą i bardzo dobrym kierowcą

BEZ PRZESADY!!! wczoraj miałam pierwszą jazdę. po mnie był chłopak któremu zostało 6 godz do końca a potrafił mniej niż ja... nie generalizuj!!! nie wszystkie kobiety są łamagami na drogach!!!

nie można generalizować znam wielu facetów jeżdżących jak przysłowiowe \"baby\" i wiele kobiet jeżdżących świetnie

jestem kobietą,jestem dobrym kierowcą. faktycznie jak na drodze przede mną jakieś auto dziwnie jedzie to pewnie baba albo dziadek :P ale to panowie się w większości sprawcami wypadków!! głupota, brawura oraz duma do tego doprowadza !!!

w sumie to byłam podobnego zdania kiedy sama nie zaczęłam jeździć pod bacznym okiem mojego ojca... ten powiedział ze jak na pierwszy raz i z racji tego ze jestem kobietą całkiem dobrze sobie radzę... niestety niektóre babeczki mają problemy, ale nie wszystkie sa łamagami... a te które nie dają rady powinny przymusowo, np policja powinna sugerować zeby takowa (już z prawem jazdy)kobitka wyjeździła dodatkowe godziny pod okiem instruktora...

hehehe szczerze? tez jak widze, ze ktos dziwnie jedzie, hamuje niepotrzebnie, albo zajezdza mi droge to wiem że to baba, heheheheheh i klnę pod nosem, ty babo głupia hehehehe a jak sie okazuje, że to facet to mówię do męża - zobacz jaka ciota - jak baba jezdzi hehehe

Gość bcncnn