Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość elzabethhh

Za kilka dni mam egzamin na prawko...

Polecane posty

Gość kundziaa
Bo tak jest w kodeksie drogowym, ktory powinnas znac bardzo dobrze!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzieki - wczoraj byl topik o mnie, ze jestem wyjatkowo nie pomocna, arogancta itp ;) teraz sie mowi swiatla drogowe i mijania (kiedys dlugie i krotkie) - ale jak powiesz dlugie albo krotkie to nic sie nie stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kundziaa
To źle świadczy o Tobie jako kierowcy, ale mniejsza o to. Podczas teorii jeśli szkoła jest dobra jest wałkowany często i długo, i dzięki temu nie ma sie potem problemów z rodzaju kto ma pierwszeństwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundziaa na wykłady chodziłam ...ale instruktor który nam nawet rozdawał kodeks mówił że kodeksy bywają tak zawiłe że i tak się z nich mało dowiemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kundziaa
m a d z -"ale jak powiesz dlugie albo krotkie to nic sie nie stanie" no niestety , ale u wielu egzaminatorów jest to minus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak zwalniasz przed skrzyziowaniem to dosttosowujesz bieg do predkosci 1- tylko ruszanie do 20 km/h 2 - od 20 do 30 3 - od 30 do 50 4 - od 50 do 80 5 - powyzej 80 ale to sa luzne granice. zawsze przy biegach lepiej patrzec na obrotomierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundziaa na wykłady chodziłam i instruktor który sam nam kodeksy rozdał mówił że bywają one tak zawiłe że i tak się mało dowiemy... zresztą nie wiem czy ktoś w ogóle kodeks kiedyś przeczytał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundziaa na wykłady chodziłam i instruktor który sam nam kodeksy rozdał mówił że bywają one tak zawiłe że i tak się mało dowiemy... zresztą nie wiem czy ktoś w ogóle kodeks kiedyś przeczytał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak zwalniasz przed skrzyziowaniem to dosttosowujesz bieg do predkosci 1- tylko ruszanie do 20 km/h 2 - od 20 do 30 3 - od 30 do 50 4 - od 50 do 80 5 - powyzej 80 ale to sa luzne granice. zawsze przy biegach lepiej patrzec na obrotomierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak zwalniasz przed skrzyziowaniem to dosttosowujesz bieg do predkosci 1- tylko ruszanie do 20 km/h 2 - od 20 do 30 3 - od 30 do 50 4 - od 50 do 80 5 - powyzej 80 ale to sa luzne granice. zawsze przy biegach lepiej patrzec na obrotomierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundziaa kodeks...hm instruktor nam go nawet rozdawał z tym że powiedział że bywają takie kodeksy zamotane że nikt ich nie rozumie...także nie polecał Wądpie czy ktoś ze zdających ten kodeks przeczytał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie czytałam wszystkich postów, ale na pewno nie można mówić o \"długich\" i \"krótkich\"!Sa drogowe i mijania!wiem bo jestem na bierząco, akurat niedawno oblałam swój pierwszy egz;) tak w ogóle to mi światła kazano pokazywać na włączonym silniku, a nie tylko na zapłonie, poza tym miałam sama mówić po kolei jakie są, egzaminator o nic nie pytał tylko słuchał!w związku z powyższym łatwo się było pierdolnąć i zapomnieć czegoś, ale jakoś wybrnęłam:)światła pokazuje się przez obejście auta po ich włączeniu..robią z nas takich ciołków ale cóż..i tak się cieszę bo kiedyś placu nie zdałabym za chiny ludowe:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kundziaa
Zgadzam sie w pełni z Fenyloetyloaminą! U mnie było tak za 1 razem, a za drugim żeby jeszcze bardziej utrudnić sprawę kazał mi zapalić wszystkie odrazu , pokazywać po kolei i wyłączać, ale cóż w Łodzi to normalne... Kawa z mlekiem -w takim razie jestem nienormalna, bo przeczytałam cały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kundziaa
a gdzie ja Cię kawo obraziłam?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak potrafisz dobrze prowadzić auto i nie jesteś nerwusem to nie ma szans aby nie zdać :) nie róbcie głupich błędów. ja zdałam za pierwszym razem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kundziaa
ale z was tępaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a_m_w jednak dużo zależy od egzaminatora. Co prawda ja też zdałam za pierwszym, ale nie oszukujmy się - trochę szczęścia też trzeba mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jesli chodzi swiatla \'krotkie i dlugie\' - to ja na egzaminie mowilam drogowe i mijania ale wczesniej nikt mnie nie wyczulal zeby tak mowic - tylko powiedzieli, ze teraz tak jest. ale moge sie myslic i moze mozna za to podpasc egzaminatorowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kdiu
''ale to sa luzne granice. zawsze przy biegach lepiej patrzec na obrotomierz'' O co w tym chodzi ? mi na kusie nawet nie wspomnieli o jakims obotomierzu...hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie bynajmniej
musisz słuchać silnika w kazdym samochodzie jest toche inna granica do zmiany biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kdiu
''ale to sa luzne granice. zawsze przy biegach lepiej patrzec na obrotomierz'' O co w tym chodzi ? mi na kusie nawet nie wspomnieli o jakims obotomierzu...hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w samochadach jest licznik obrotow silnika - w corsie po prawej stronie taka tarcza ze wskazowka. jesli wskazowka jest pomiedzy 2,8 a 3 (to jest w tysiącach) to trzeba zmienic bieg na wyzszy. a jak zwalniasz to lepiej patrzec na predkosc i do niej dostosowac bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×