Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

malusienka

NIE MOGE SPAC

Polecane posty

Czy wy tez to macie ,chodze pozno spac i wstaje baaaardzo wczesnie, czy ktos tez tak ma: Zapraszam do dyskusji,ale powaznej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poważny dyskutant
Ja też chodzę późno spać, tylko wstaję o 13 :D Nie rozumiem jak mozna nie móc spać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poważny dyskutant
Zaraz pójdę. Kurczę, przez te wakacje kompletnie mi się dzień z nocą zamienił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poważny dyskutant
Mam 21 lat. I studiuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cyganka z tobołkiem
Ja się jeszcze dziś w ogóle nie kładłam spac:O tzn już bylam w łóżku ale zaczeło switać a ja niestety uwielbiam tę porę dnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NO tak jedna noc mozna nie przespac,ale ja mam juz to od dawna, klade sie o 2 a wstaje o 4 albo 5 , troche to za malo snu, sama nie wiem co robic???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam. Poszłam spac o 1 i juz wstałam ,ale to maz mnie obudził ,musiałam mu zrobic kanapki do pracy i jakos mi sie juz nie chce spac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cyganka z tobołkiem
no nie wiem... ja jak się tak budze po paru godzinach to nie wstaje od razu z wyra tylko dalej leze za zamkniętymi oczami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cyganka z tobołkiem
a moze ty do lekarza idź??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość idea
ja też nie mogę spać położyłam się o 22 zasnęłam ok 24 a wstałam o 4 i taj już cały tydziń

Udostępnij ten post


Link to postu