Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wiki 32

dostalam propozycje pracy ale nie jest zgodna z ambicjami

Polecane posty

Gość wiki 32

mam wyzsze wyksztalcenie ale nie moge znalezc pracy w zawodzie-dostalam propozycje w sklepie z dywanami -duzy sklep troche to nie pasuje do moich ambicji ale wole pracowac niz siedziec nA ZASILKU CO BYSCIE NA MOIM MIEJSCU ZROBILI PORADZCIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracuj i szukaj dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość agulcia542635
ja skończyłam studia inżynierskie, obecnie robię magistra a pracuję jako szwaczka na 3 zmiany za 700zł netto :( myślisz ze to jest szczyt moich marzeń? ale co miałam zrobić? już dość miałam siedzenia w domu takie czasy niestety, ale licze ze kiedyś znajdę coś lepszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 4nn4
tez bym przyjela te prace i szukala czegos innego. Juz pracowalam kilka razy na stanowiskach ktore nic a nic mnie nie obchodzily ale wolalam to niz nic. W koncu trafilam na odpowiednia prace ale troche to trwalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Haidi
Ja mam skończyłam administrację , przed studiami uczyłam sie w szkołach pomaturalnych: ekonmia a potem bankowość. pracowalam gdzie sie dało a raczej gdzie mnie chcieli. zaczynalam jako szatniarka pozniej kasjerka w perfumerii w czasie studiow pracowalam jako recepcjonistka teraz mam wykształcenie podymplomowe pracuje jako specjalista w duzej firmie międzynarodowej. Czasem ambicje trzeba odłlozyc na polke i isc dalej... czy za bardziej ambitne uważasz siedzenie na "bezrobociu"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość O mein Got
A po co piąć się po drabinie kariery u kogoś jeśli można posiadać drabinę na własność?