Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Anita_26

JEST KTOŚ Z LUBUSKIEGO?

Polecane posty

Gość Anita_26

zapraszam mamy i przyszłe mamy z woj. Lubuskiego na pogaduchy :)

Gość guuuga
tez jestem z lubuskiego:) mieszkam kolo zielonej gory a WY?

Gość guuuga
jestem w 25 tyg ciazy

Gość Anita_26
fajnie, że ktoś jest z łubuskiego :) dziewczyny napiszcie coś o sobie :) ja mam córcie Marite ma 1.5 roku, mieszkamy w Zielonej Górze Pozdrawiam

Cześć Dziewczyny ja jestem z Zielonej i mam córcię 12 miesięczną ;) Mam pytanie di Anitki z której części Zielonej jesteś??

za prośbą autorki piszcie coś więcej?? Gdzie chodzicie na spacery dziweczyny?? Ja \"oblegam\" Park piastowski;) J_A_N_A ile twoja córcia ma ząbków?? Mojen Ntalce wyszły dwa i to całkiem niedawno i na razie nic więcej

Mi na Piastowskie Wzgórza za daleko. Chodze po Osiedlu Przyjazni, Łużyckim az do Carrefoura... Ale tylko w weekendy bo w tygodniu na spacer z Justysia dziadki wychodza, bo ja pracuje. Ząbki ma 2 dolne jedynki, a teraz przebiły sie obie górne dwójki. Lada dzien bede tez gorne jedynki bo dziąslo cale spuchniete... Justysia jeszcze samodzielnie nie chodzi... Za tydzien mamy szczepienia, chodzimy do przychodni na Fabrycznej. Zakupy dla małej robie w \"Ono\" To tak po krótce ;)

na Fabrycznej jest jakaś przychodnia?? Ja chpdzę do ALDEmedu na deptaku i jestem zadowolona narazie.Możesz napisać gdzie jest ten sklep ONO?? ja kupuję ciuszki w 5-10-15( oczywiście nie wszystkie ale te WYJŚCIOWE :) i choć są czasami droższe to gatunkowo dobre. Dziewczyny piszcie :)

-guuga- czy wiadomo już czy chłopiec czy dziewczynka?? skąd dokładniej jeśli można spytać jesteś??