Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość brawura

PRZESTROGA DLA WSPÓŁPRACUJĄCYH Z ROLLEN!!! WAŻNE!!!

Polecane posty

Gość brawura

Zapewne artykuły tutaj czytają nie tylko klientki, ale również osoby chcące prowadzić swoją działalność związaną z firmą Rollen Polska. Chciałam przestrzec wszystkie osoby przed współpracą z tą firmą!!! Nie dajcie się zwieść miłemu gadaniu i przytakiwaniu pani Izy – właścicielki. Chociaż teraz ma od tego swoich ludzi już, bo w końcu firma się tak „prężnie” rozwija. Na początku obiecuje złote góry, rewelacyjną współpracę i cuda na kiju dzięki związaniu się z Rollen Polska. Wszystko wychodzi po podpisaniu umowy i zakupieniu sprzętu. Ja kupiłam maszyny Rollen LUX w zeszłym roku, moja firma miała się nazywać oczywiście STUDIO FIGURA, tak jak wszystkie salony w Polsce, pracujące na Rollenach. Tak też zrobiłam. Po miesiącu jednak okazało się, że aby mieć logo i nazwę Studio Figura muszę za to zapłacić. A jeśli nie zapłacę to muszę zlikwidować w moim nowo powstałym salonie wszystko na czym jest logo i nazwa Studio Figura. A więc bez względu na podjętą decyzję trzeba ponieść koszty. Salony które rozpoczęły działalność w zeszłym roku (2006) wiedzą w czym rzecz, ponieważ była to dość głośna sprawa. Przy podpisaniu umowy otrzymałam Warunki Współpracy, w których było zagwarantowane udostępnienie i wykorzystanie logo. Niestety pani Iza stwierdziła, że dokument ten jest nieważny, i że każdy coś takiego posiada, ale jest to niepodpisane więc nie mamy o czym rozmawiać. Tak się akurat przytrafiło, ku zaskoczeniu pani Izy, że miałam podpisane dosłownie wszystko co od niej otrzymałam. Po kilku niemiłych dyskusjach, dla świętego spokoju pani Iza stwierdziła, że jako jedyny salon nie muszę płacić co miesiąc wymaganej kwoty, ale mam nikomu o tym nie mówić. Później był problem z zamówieniem maszyny i dostarczeniem odpowiednich krzeseł. Wtedy to pani Iza pokazała się po raz kolejny od najlepszej strony sypiąc garść epitetów pod moim adresem i ubliżając na całego. Wracając do warunków współpracy – w punkcie 13 był zapis o zapewnieniu wyłączności w okolicy mojego studia, wyłączając lokalizację innych studiów, których położenie można by określić jako bliskie. Niestety i ten punkt został złamany. Kilka miesięcy później, 2 ulice obok otwarto nowy salon Studio Figura, dokładnie 5 minut pieszo. Pani Iza odpowiedziała, że położenie bliskie to jest na tej samej ulicy, a poza tym ze mną się źle układa współpraca (przez nie płacenie comiesięcznego haraczu) więc ona nie traktuje mojego salonu jako partnerski i uważa za nie były. Aby współpracować z firmą Rollen Polska, należało również obowiązkowo zastosować w studio produkty Dr Nona i uiścić opłatę wpisową. Tak też zrobiłam, ale długo nie otrzymywałam kopii podpisanej umowy. Międzyczasie weszła promocja o zniesieniu opłaty wpisowej. Po wielu ingerencjach telefonicznych po 10 miesiącach dostałam umowę, jak się okazało wystawioną w trakcie trwania promocji (więc bez opłaty wpisowej), a zwrotu poniesionych kosztów nie było. Widocznie pani Iza chciała zasilić swoje konto dodatkową gotówką. Zastanawiające są również badania kliniczne dotyczące masażu na urządzeniach Rollen wykonane przez „wybitnego specjalistę” rehabilitacji. Szkoda, że nazwisko tego specjalisty nie jest nikomu znane, nawet w branży medycznej. Na stronie internetowej StudioFigura.com.pl jest umieszczone kilka wariantów współpracy. Przedstawię Państwu jak to się ma w rzeczywistości. W jednym z wariantów współpracy w cenie zakupu zawarte są: obszar wyłączności terytorialnej (to zapewnienie już zostało przedstawione wyżej), gotowy pomysł na biznes know-how (cały czas zastanawia mnie ten punkt), urządzenia Rollen® w typie LUX (tak, jeśli się akurat takie urządzenie zamawia), indywidualny projekt i kompozycja urządzenia, wg Państwa życzenia (przecież projekt jest związany z wyborem typu urządzenia i to się nie zmienia), wybór dowolnej kolorystyki materiałów (tak, można wybrać kolor obicia), 24 miesięczna gwarancja (owszem, ale tylko po dokonaniu po roku płatnego przeglądu każdego urządzenia, o czym nikt nie informuje wcześniej, w przeciwnym razie traci się gwarancję), imienny certyfikat przebytych szkoleń kompetencyjnych (musiałam wydrukować go sobie sama i jechać do Pani Izy do potwierdzenia), certyfikat jakości urządzeń, przygotowany cennik usług (nie dostałam, otrzymałam go od znajomej, która prowadziła juz studio), karta zdrowia (również wzór karty otrzymałam od znajomej i zleciłam wydrukowanie), plakaty-instruktaż masażu Rollen® (nie otrzymałam żadnych materiałów, a pozycje masażu mogłam sobie zamówić u Pani Izy oczywiście odpłatnie), gotowy program dietetyczny (otrzymałam odpłatnie książeczki z „autorską” dietą pani Izy, później osobiście opracowałam ulotkę dotyczącą diety i oczyszczania, która teraz jest wykorzystywana w wielu salonach, ta niby „autorska” dieta jest dostępna na wielu stronach internetowych i można ją kupić w księgarniach w postaci książki na temat diety niełączenia), dostęp do materiałów marketingowych Rollen® Polska (co jakiś czas wysyłane są maile), pomoc w przygotowaniu i zaaranżowaniu Uroczystego Otwarcia Studia (absolutnie czegoś takiego nie było), ulotki reklamowe (nie otrzymałam nawet wzoru ulotki, musiałam sama zaprojektować i zlecić wydrukowanie), ulotki na otwarcie Studia (tak samo jak wyżej), LOGO oraz nazwa Studio Figura (o tym już było na początku), stałe doradztwo i opieka (niestety nie doświadczyłam tego, a wręcz przeciwnie), gwarancja lojalności i wsparcie marketingowe (absolutnie nie, co do lojalności zaraz napiszę), wyjątkowo preferencyjne ceny na zakup nowych urządzeń i usług (tylko w przypadku zakupu większej ilości urządzeń jest możliwość obniżki ceny). Tak więc widać jak rzetelna, słowna, lojalna i godna polecenia jest firma Rollen Polska. W warunkach współpracy, które otrzymałam od firmy był punkt dotyczący informowania o sprzedaży maszyn. Tak też zrobiłam, poinformowałam Panią Izę, że chce sprzedać maszyny. Kupców znalazłam na własną rękę, niestety okazało się ze roczne maszyny nie zachowują swojej gwarancji, mimo płatnego przeglądu i spełnieniu innych warunków. Według Pani Izy gwarancja nie przechodzi na osoby trzecie. Tak został poinformowany mój klient, poza tym poinformowano również, że maszyny są stare (model starej produkcji), co jest wierutnym kłamstwem, ponieważ posiadam dokumenty mówiące o dacie produkcji urządzenia. Co więcej, mój klient dowiedział się również, że moje maszyny są awaryjne (nie było z nimi żadnego problemu) i nie są warte swojej ceny, a poza tym współpraca ze mną nie układała się najlepiej, więc firma Rollen Polska nie poleca kupowania maszyn ode mnie po takiej cenie, a najlepiej nie kupowania ich ode mnie w ogóle. W zamian za to klient dostał namiary na inne salony, chcące sprzedać swoje maszyny. I gdzie tutaj lojalność i wsparcie??? Podczas całej rocznej współpracy z firmą Rollen Polska było tyle niemiłych sytuacji, że nie sposób ich tu wymienić. Myślę, że taka prezentacja firmy wystarczy, aby przestrzec wszystkich chętnych przed współpracą z tą firmą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ooIga
wiesz, przeczytałam do połowy i chyba bym pani izie wytoczyła jakąś sprawę :) Myślę, że nikt nigdy jeszcze tego nie zrobił i dlatego jest taka harda. Jakiej wysokości odszkodowanie by cie satysfakcjonowało? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość brawura
Nigdy nie myślałam o odszkodowaniu za to, chociaz od dzis juz niestety nie prowadze salonu. Pani Iza tak bardzo przyczyniła sie do rozwoju mojego biznesu, że musiałam to szybko zamykać:( Tym postem chciałam przestrzec wszystkich przed tą firmą i zrobic "dobra reklame" Rollen Polska. Wiadomo koszty sądowe są duże, chociaż wiele osób mnie namawia by wreszcie ktos utarł nosa p.Izie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam wrażenie że p. Iza nie rozumie na czym polega umowa franchisingu bo chyba o to jej chodzi biznesowo? :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja-anka
a jaki mają rewelacyjny slogan "Przyjdź, zobacz, wyrolluj się!!!" jak widac pasuje rewelacyjnie :-o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ooIga
pomyśl, przejdź się do jakiegos adwokata po poradę, zorientuj się w kosztach. Ta kobieta przez złamanie warunków umowy doprowadziła do likwidacji twojego salonu, masz szansę na to, żeby sprawę wygrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MAM W D....IZE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość brawura2
Opinia o firmir Rollen Polska jest bardziej niz prawdziwa... Bardzo chetnie dolacze sie do kosztow sadowych w sprawie pozwu przeciwko tej CUDOWNEJ ROLLUJACEJ swoich klientow firmieeee Mam jeszcze trzech WYROLOWANYCH swiadkow... Co WY na TO...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wyrollowana-
w 100% prawda jestem z Wami idziemy do sadu!!!!!!!!!!! odchudzmy gruba ize!!!!!moze ten pozew ja troche odchudzi bo jesli chodzi o figure to nikt nigdy nie chcialby tak wygladac ble!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli ktoś jeszcze zgadza się ze mną proszę o kontakt na mojego maila. I osoby, które wypowiedziały sie powyżej i potwierdzają moją opinie o tej firmie - bardzo proszę o Wasze namiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marysia120
iele pan wypowiada sie na temat nowego urzadzenia jakim jest slynny odkurzacz który wibruje... ja chcialabym polecic maszyne ROLLMASTER. pewnie slyszalyscie drogie panie o tej maszynie.ROLLMASTER to nowoczesne urządzenie niezbędne w kosmetyce estetycznej. To co wyróżnia nasze maszyny. Innowacyjny, ślimakowy kształt wałków masujących. Dzięki zastosowaniu takiego kształtu wałka uzyskaliśmy dużo korzystniejszy wpływ na przesuwanie limfy – co z kolei prowadzi do lepszych efektów masażu! Wałki masujące w urządzeniach ROLLMASTER kręcą się w dwie strony – dzięki temu nie ma potrzeby przechodzenia podczas masażu na drugą stronę urządzenia. Czujniki pomiaru nacisku – pomagające w dobraniu odpowiedniej siły nacisku na wybrane części ciała. Chcielibyśmy uświadomić, że kluczem do doskonałych efektów masażu jest świadomość, że nie siła masowania wpływa na efekt końcowy lecz znaczenie ma odpowiedni sposób masowania. maszyne mozna kupic rowniez. oto stronka producenta który sie zajmuje produkcją i sprzedażą maszyny http://www.rollmaster.pl/index-1.html i ja polecam tego producenta maszyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no część hej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×